قتل پیرمرد  فقط با عطسه مرد آشنا ! / عجیب ترین پرونده در تهران !

چند روز قبل مردی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از مرد آشنایی به اتهام دست داشتن در مرگ مشکوک پدر ۸۰ ساله‌اش شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: «پدرم با افراد زیادی رابطه کاری داشت و به همین خاطر وضع مالی‌اش هم خوب بود. پدرم بیماری قلبی داشت، اما مشکل دیگری نداشت و همیشه سر حال بود.

او به خاطر ویروس کرونا تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کرد و حتی در رفت و آمد با ما هم احتیاط لازم را انجام می‌داد. فروردین سال گذشته پدرم قراری با یکی از دوستانش داشت تا درباره اختلاف مالی‌شان با هم صحبت کنند و به همین خاطر او از خانه بیرون رفت، اما یک روز بعد ناگهان حالش بد شد و وقتی او را برای درمان به بیمارستان بردیم، پزشکان اعلام کردند بیماری کرونا گرفته است و چند روز بعد هم متأسفانه فوت کرد. پدرم درباره قرار ملاقاتش و اینکه مرد آشنا بیماری کرونا داشته با ما حرفی نزد و ما هم فکر می‌کردیم، پدرمان به خاطر سهل انگاری براثر بیماری کرونا فوت کرده است. آن زمان پدرمان را دفن کردیم و از کسی هم شکایتی نکردیم، اما مدتی قبل از طریق یکی از دوستانش متوجه شدیم مرد آشنا بیماری کرونا داشته و روزی هم که با پدرم قرار ملاقات گذاشته است، تست کرونای او مثبت بوده و آن روز ماسکش را برداشته و به صورت عمدی روی صورت پدرم عطسه کرده تا پدرم کرونا بگیرد و جانش را از دست بدهد. او خبر داشت پدرم بیماری قلبی دارد و اگر بیماری کرونا بگیرد جانش را از دست می‌دهد، اما پدرم خبر نداشته بود، مردی که با او اختلاف مالی دارد تست کرونای او مثبت است و عمداً ماسکش را برداشته است تا او را بیمار کند. الان ما از مرد آشنا به اتهام قتل پدرمان شکایت داریم و او را مقصر مرگ پدرمان می‌دانیم.»

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس شعبه‌۵ دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق و بررسی حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 780538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟