شلیک خونین در پایان مهمانی شبانه پسرهای کرجی / سعید 26 ساله کشته شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری با گزارش یک درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق استان البرز آغاز شد.

 به‌دنبال آن مأموران کلانتری به محل اعزام شدند و پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری میان چند جوان که به ظاهر باهم دوست بودند رخ داده و در جریان آن پسر 26 ساله‌ای به نام سعید با اصابت گلوله به ناحیه کمرش به شدت مجروح شده است.

مرگ سعید دراثر شدت جراحات

در ادامه سعید به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت وارده، فوت کرد و به این ترتیب بازپرس کشیک قتل پس از حضور در صحنه درگیری و بررسی موضوع، دستور انتقال جسد مقتول را به پزشکی قانونی صادر کرد.

تحقیقات مأموران آگاهی نشان می‌داد درگیری زمانی رخ داده که طرف‌های نزاع پس از شرب خمر و در حالی که مست بودند از یک میهمانی به خیابان آمدند و باهم درگیر شدند و در این درگیری هم پسر جوانی به نام خسرو 35 ساله با کلت کمری به سعید شلیک کرده و بعد از آن هم از صحنه متواری شده است.

دستگیری خسرو و شرح حادثه از زبان او

با اطلاعات به‌دست آمده، خسرو شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی اینگونه به تشریح ماجرای درگیری پرداخت: من و سعید در میهمانی درگیری لفظی پیدا کردیم و چون حالت عادی نداشتیم به خیابان آمدیم و من برای ترساندن سعید با اسلحه‌ام گلوله‌ای شلیک کردم که متأسفانه به کمر سعید خورد.

وی در این باره که اسلحه را از کجا آورده نیز گفت: اسلحه را مدتی پیش از فردی به قیمت 7 میلیون تومان خریداری کرده بودم.با اعترافات و تکمیل تحقیقات، متهم به زندان منتقل شد تا در اسرع وقت به اتهام قتل عمد در دادگاه کیفری یک استان البرز محاکمه شود.

 نگاه کارشناس /  بوجارزاده/ مشاور و مددکار مرکز مشاوره غرب استان تهران

درگیری‌های مستانه که به‌دنبال مصرف مشروبات الکی شکل می‌گیرد از جمله آثار زیانبار این نوع نوشیدنی‌های خطرناک محسوب می‌شود اگرچه قوانین سختی برای مصرف آن در قانون و در هنجارهای اجتماعی درنظر گرفته شده اما به نظر می‌رسد هیچکدام چندان کارساز نیست.

در بسیاری از بزم‌های خیابانی افراد مرتکب جنایت‌های جبران‌ناپذیر می‌شوند چراکه مشروبات الکلی قدرت اختیار را از فرد می‌رباید. البته در برخی از مواقع هم متهمانی که در انتظار حکم قاضی هستند، با این حربه که در حالت طبیعی نبوده‌اند و اختیاری در قتل نداشته‌اند به‌دنبال فرار از مجازات قانون هستند؛ این درحالی است که شرایط هریک از متهمان با هم متفاوت است و باتوجه به تحقیقات و شواهد و اسنادی که کشف خواهد شد متهم در نهایت با اشکال شدیدی از مجازات‌ روبه‌رو خواهد شد.

کدخبر: 780115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟