بازداشت مهندس مکانیک بخاطر مرگ معمایی نامزدش / کشف جسد خانم روانشناس در خانه

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر دیروز ماموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان مرگ مشکوک زن جوان 32 ساله ای قرار گرفتند.

زن جوان در خانه ای واقع در حوالی خیابان ابوسعید، دچار حال وخیم شده بود و نامزد او به نام شاهین اورژانس را خبر کرده بود.اما زمانی که امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند، دختر جوان جان خود را به دلیل مسمومیت بالا از دست داده بود.

بررسی های اولیه حکایت از مرگ مشکوک زن جوان داشت و با توجه اینکه در زمان مرگ تنها کسی که در کنار او حضور داشت شاهین بود، دستور بازداشت شاهین صادر شد.

بازجویی مرد جوان به اتهام قتل نامزدش

صبح امروز متهم برای بازجویی به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران آمد و بازپرس ساسان غلامی به تحقیق از وی پرداخت. متهم در این جلسه بازجویی گفت:«حدود 8 ماه قبل با نامزدم آشناشده بودیم.او دختر خوبی بود و مدرک فوق لیسانس روانشناسی داشت،من هم مهندس مکانیک هستم. بعد از مدتی با اطلاع خانواده هایمان نامزد کردیم.شب قبل از حادثه از سفر شمال برگشته بودیم و به دلیل اینکه در سفر دیزی خورده بودیم، حال هر دو ما بد بود.نامزدم به من می گفت که چرا اتاق را نامرتب کردم و من به او گفتم من هم مثل خودت بدحال هستم.با هم به خاطر همین موضوع بحثمان شد و به من گفت می خواهم خودکشی کنم.من به اتاق رفتم و می خواستم بخوابم که متوجه شدم در حال بالا آوردن است.می خواستم به او آبلیمو بدهم که قبول نکرد.گمان می کنم ریتالین خورده باشد.»

متهم در جواب این سوال بازپرس که پرسید انگیزه نامزد تو از خودکشی چه بود گفت:«نمی دانم.»

تحقیقات در این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 779130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟