بازداشت زورگیر موبلند تهران / او در پارک طالقانی جولان می داد

به گزارش رکنا، سرهنگ، کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: 16 فروردین خانمی به  مرکز فوریت های پلیسی 110  تماس و در خصوص زورگیری از وی در پارک "طالقانی" اعلام شکایت کرد و  ماموران گشت کلانتری 103 گاندی در محل حاضر و ضمن بررسی موضوع گزارش لازم را تهیه کردند.

وی عنوان کرد: پرونده بادستور قضائی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به عنف پایگاه قرار گرفت و مال باخته  اعلام داشت سارق مردی 40 ساله با موهای بلند بوده که با تهدید چاقو از پشت سر اقدام به سرقت گوشی موبایل و مقداری طلاجات وی نموده و از محل متواری شده است.

بازداشت زورگیر خشن پارک طالقانی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: پی جویی و کشف پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت به عنف این پایگاه قرار گرفت و با بهره گیری شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق که جلال نام داشت شناسایی شد. در بررسی سوابق کیفری جلال مشخص شد وی از افراد سابقه دار در زمینه سرقت می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در محله شوش شناسایی شد و با صدور دستور دستگیری از سوی بازپرس پرونده کارآگاهان 6 اردیبهشت ماه به مخفیگاه متهم اعزام و جلال را در یک عملیات ضربتی و پلیسی دستگیر می کند که در بازرسی از وی گوشی سرقتی کشف گردید.

سرهنگ دستخال افزود: در تحقیقات اولیه جلال منکر هرگونه سرقت بوده که پس از مواجه با دلایل و مستندات موجود به بزه انتسابی معترف و به 10 فقره سرقت دیگر از شهروندان اعتراف کرد و اظهار داشت اموال سرقتی را در میدان شوش به یک پنجم قیمت به فروش می رساندم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران  در پایان گفت: نتیجه بازجویی به نظر مقام محترم قضائی رسید که با دستور بازپرس پرونده  متهم با قرار صادره جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی مال باختگان در اختیار این یگان قرار گرفت که تا به حال با هدایت و راهنمایی متهم 6 نفر از شکات شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده اند.

کدخبر: 779061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟