بازداشت ۵ سارق حرفه‌ای در ایستگاه پلیس اهواز

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در برخی مناطق اهواز، بررسی موضوع و بازداشت سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی با اشاره به شناسایی و بازداشت سارق سابقه دار با تلاش ماموران کلانتری ۲۳ افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دارای سابقه سرقت در اهواز کشف شد. به گفته سرهنگ کشوری؛ متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

شناسایی سارقان

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز در ادامه به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو اشاره و اضافه کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند هویت ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهشان بازداشت کنند. این مقام انتظامی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه و ۲ عدد باطری خودرو در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف شد، ادامه داد: متهمان به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند و تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده اند.

سرهنگ کشوری به وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل فشار قوی اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۲۱ با هماهنگی با مقام قضایی و با گشت زنی فعال، موفق شدند ۲ سارق سیم برق را حین سرقت شناسایی و بازداشت کنند. وی بیان اینکه در بازرسی‌های انجام شده مقادیری اموال شامل؛ ۱۰ متر کابل برق و ادوات و آلات جرم از قبیل؛ یک عدد قیچی مخصوص بریدن سیم برق کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

کدخبر: 778661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟