شگرد خاص قاچاق مواد مخدر اینبار با درخت نخل / باورنکردنی

به گزارش رکنا، سردار "رهام‌بخش حبیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "قم" مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل درخت نخل خرما در محور "شیراز-اصفهان" در حال انتقال تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان "آباده" پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور مذکور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی کامیون حامل چند اصله نخل خرما را شناسایی و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

جاسازی تریاک در گلدان نخل

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 170 کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در گلدانی نخل (تنه درخت خرما) با برش زدن جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه هرگونه جاساز و ترفند قاچاقچیان در انتقال مواد مخدر در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهند ماند، تاکید کرد: پلیس با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کدخبر: 776196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟