بازداشت مرد شیاد در تهران / نمایندگی جعلی با گارانتی تقلبی لوازم خانگی خارجی

به گزارش رکنا، معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران گفت: متهم با همکاری توزیع کنندگان کالای قاچاق ، ضمانت نامه های جعلی به شهروندان تحویل می داد.

 سرگرد "محمد زیدی" در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی در خصوص تولید و پخش گارانتی های تقلبی در یک واحد مسکونی در حوالی خیابان "ری" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد این فرد با الگو گیری از ضمانت نامه های معتبر لوازم خانگی، ضمانت نامه با شماره های جعلی  تهیه و چاپ کرده است و پس از هماهنگی با توزیع کنندگان  لوازم خانگی قاچاق، ضمانت نامه های جعلی را به خریداران تحویل و  پس از خرابی احتمالی این وسایل،  کسی پاسخگو نبوده است.

دستگیری متهم در مخفیگاهش

معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم افزود: پس از هماهنگی های قضائی  تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران روز گذشته به مخفیگاه متهم اعزام  و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت سرانجام متهم در مخفیگاهش دستگیر و در این عملیات  بیش از 10 هزار لیبل و بروشور های گارانتی تقلبی لوازم خانگی خارجی کشف شد.

زیدی گفت: متهم در پی جوئی های  انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تحقیقات اولیه پلیسی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان هنگام خرید کالا حتما به اصالت کالا و ضمانت نامه الصاقی توجه داشته باشند و پس از اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش کالای مورد نظر را خریدار کنند، اضافه کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 776172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟