بازداشت دزدان باغ ها و باشگاه های ورزشی در شهرری

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت از باغ ها و اماکن ورزشی در محله "سیزده آبان" تیمی از ماموران کلانتری این محل رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد : با تلاش های شبانه روزی و تحقیقات محلی، هویت و مخفیگاه متهمان که اعضای یک باند باند 4نفره بودند و با یک دستگاه خودروی وانت پیکان به محل های سرقت مراجعه می کردند شناسایی شد.

انتقال متهمان به کلانتری

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه افزود : پس از هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان  اعزام و در یک عملیات منسجم هر 4متهم دستگیر و در بازدید از مکان، 3 دستگاه تلفن ، 3 دستگاه مانیتور ، بیش از 150 متر کابل برق فشار قوی ، تعدادی میز و صندلی سرقتی،  کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت.

این مقام انتظامی تصریح کرد : در تحقیقات انجام شده متهمان سابقه دار به 6 فقره سرقت از باغ و اماکن ورزشی در محدوده های سیزده آبان ، نازی آباد ، خانی آباد ، خزانه اعتراف کردند.

وی به شناسایی 3 تن از مالباختگان اشاره کرده و در خاتمه افزود:  متهمان  پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند.

کدخبر: 775162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟