دستگیری سارق پس از فرار از پنجره بیمارستان / در غرب تهران رخ داد

به گزارش رکنا، عصر جمعه گذشته مأموران کلانتری غرب تهران حین گشتزنی به دو سرنشین یک موتورسیکلت مشکوک شدند. مأموران با دیدن موتورسواران و کیسه‌ای که پشت موتور بود، به آنها مشکوک شده و دستور ایست دادند، اما موتورسواران اقدام به فرار کرده و بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد. لحظاتی از این تعقیب و گریز گذشته بود که موتورسواران وارد کوچه‌ای شدند اما وقتی خود را در دام پلیس  دیدند، از موتور پیاده شده و یکی از آنها به سمت مأمور پلیس رفت و با ماموران درگیر شد اما قبل از اینکه همدستش فرار کند مأموران پلیس موفق به دستگیری آنها شدند.

فرار سارق از بیمارستان

از آنجا که در این درگیری پای یکی از متهمان مصدوم شده بود وی را برای درمان به مرکز درمانی بردند، ولی همدست او که آسیبی ندیده بود از این فرصت استفاده و از پنجره بیمارستان فرار کرد، اما دقایقی بعد از فرار متهم، مأموران موفق به دستگیری او شدند.

در بازرسی از موتور متهمان، وسایل و ابزاری به دست آمد که برای سرقت از خانه استفاده می‌‌شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد دو متهم از سارقان سابقه‌دار خانه‌ها هستند که روز حادثه قصد سرقت داشته اما از سوی مأموران شناسایی و دستگیر شدند. متهمان به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار پلیس قرار داده شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

کدخبر: 774336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟