سارق حرفه ای با بچه محل هایش دزدی می کرد / پلیس آبادان فاش کرد

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان در راستای این خبر به رکنا گفت: با وقوع چند فقره سرقت منزل در یک بازه زمانی کوتاه، دربرخی از مناطق آبادان بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارقان احتمالی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه بیانگر این بود که ۳ جوان  ابتدا خانه های خالی را شناسایی و در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت اقلام با ارزش از منازل می کردند.

دستگیری هر سه متهم در دو عملیات

رئیس پلیس آبادان بیان کرد: در ادامه مأمورین کلانتری ۱۱ ولیعصر  با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی-پلیسی ردپای سارقان سابقه دار و حرفه ای منزل را در یکی از سرقت ها مشاهده کرده و با تحت نظر قرار دادن او متوجه شدند که وی به همراه 2 نفر از هم محلی ها و دوستانش سرقت های اخیر را انجام داده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات، مأمورین  وارده عمل شده و در 2 عملیات جداگانه هر ۳ متهم را دستگیر و به کلانتری ۱۱ منتقل کردند.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت منزل اقرار کردند، گفت: در این زمینه ۱ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سارقان به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آبادان در پایان با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، از شهروندان درخواست کرد با تجهیز ساختمان‌های خود به دوربین مدار بسته احتمال به سرقت رفتن اموالشان را کاهش دهند.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

 

کدخبر: 773678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟