سارقان میلیاردی کلینیک دندانپزشکی  آشنا بودند / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سیدقاسم موسوی فر" بیان داشت: 19بهمن ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت از کلینیک دندانپزشکی در کلانتری افسریه تشکیل شد و شاکی اظهار داشت، پس از انبار گردانی متوجه سرقت تعدادی از تجهیزات دندانپزشکی از قبیل: ایمپلنت، ابات منت و لوازم مصرفی به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال شده است.

 وی عنوان کرد:  در بررسی های اولیه مشخص شد سرقت داخلی بوده و  یکی از کارکنان کلینیک با داشتن  2 سال سابقه انبارداری و دستیار دندانپزشک بودن فعالیت خویش را قطع کرده و به محل کار مراجعه نکرده است.

بازداشت دزدان کلینیک دندانپزشکی

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه اولین مظنون پرونده پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد ابراز داشت: متهم  در پی جویی های انتظامی  به بزه ارتکابی اعتراف و اظهار داشت، با توجه به بروز مشکلات و اختلافات مالی فی ما بین شاکی و سایر اعضاء کلینیک، با پیشنهاد و همدستی 2 تن از سایر اعضای کلینیک سرقت را انجام داده است.

کارآگاه  موسوی فر افزود: در ادامه روند رسیدگی به پرونده سایر متهمان نیز دستگیر و در بررسی های بیشتر از محل سکونت این افراد تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف شد.

این مقام انتظامی  گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به فروش اموال مسروقه در فضای مجازی و مغازه دارها اعتراف و شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران به دستگیری یکی از مالخران اموال مسروقه اشاره کرد و گفت: متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شده و کشف جزئیات پرونده در دست بررسی است.

 

کدخبر: 772888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟