قتل بخاطر متلک پرانی به دختر جوان در پارک

 به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ به دنبال وقوع درگیری خونین در پارکی در حوالی خانی آباد آغاز شد. شواهد نشان می‌داد درگیری چند پسر با چاقو و قمه به خاطر متلک پرانی به یک دختر آغاز شده و با زخمی شدن پسر ۲۲ ساله ای به نام آرشام پایان یافته است .آرشام که از ناحیه گردن چاقو خورده بود به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

 با مرگ پسر جوان تحقیقات پلیس  برای ردیابی عامل جنایت آغاز شد. ماموران پلیس به پرس و جو از شاهدان پرداختند و دریافتند که عامل جنایت، پسر جوانی به نام پدرام بوده است که پس از قتل همراه دوستش میلاد به محل نامعلومی گریخته است.

آرشام متلک گفت و من به او سیلی زدم

با اطلاعاتی که مأموران پلیس  به دست آورده بودند همان شب میلاد، ردیابی و بازداشت شد و دوستش، پدرام را به عنوان عامل قتل معرفی کرد.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: آن روز به همراه دختر مورد علاقه ام و دوستم پدرام به پارک رفته بودیم. من و تانیا از چند ماه قبل در فضای مجازی با یکدیگر آشنا شدیم و هر روز با هم چت می کردیم. آن روز برای تفریح به پارک رفته و روی نیمکت نشسته بودیم که آرشام از کنارمان عبور کرد و به تانیا متلک انداخت. من از رفتار او عصبانی شدم و به  او اعتراض کردم و همین موضوع باعث درگیری میان ما شد. من سیلی به گوش آرشام زدم و به همراه دختر مورد علاقه ام پارک را ترک کردم. چند دقیقه ای از این ماجرا نگذشته بود که دوستم پدرام با من تماس گرفت و گفت آرشام به همراه ۱۵ نفر از دوستانش با چاقو و قمه به پارک آمده‌ اند و می‌خواهند با من درگیر شوند. من همان موقع با چند نفر از دوستانم تماس گرفتم و به پارک رفتم. درگیری میان ما بالا گرفت و در آن درگیری دوستم پدرام با چاقو آرشام را زد و ما با هم فرار کردیم.

می خواستم میانجیگری کنم ولی او را کشتم

 به دنبال اظهارات پسر جوان، پدرام ردیابی و بازداشت شد و به چاقوکشی در پارک اعتراف کرد.

 وی گفت: دوستم به آرشام سیلی زد و من قصد  میانجیگری داشتم تا دعوا تمام شود. به همین خاطر از میلاد و دختر مورد علاقه اش خواستم تا پارک را ترک کنند. اما چند دقیقه بعد آرشام و دوستانش در حالی که عصبانی بودند با چاقو و قمه وارد پارک شدند و مرا تهدید به مرگ کردند. من هم همان موقع با میلاد تماس گرفتم. وقتی میلاد و چند نفر دیگر از دوستان ما وارد پارک  شدند آرشام و دوستانش به ما  حمله کردند و من برای دفاع از جان خودم و دوستانم به ناچار چاقو کشیدم. اما باور کنید قصد کشتن آرشام را نداشتم. من اصلا او را نمی شناختم و خصومتی با او نداشتم و چاقو ناخواسته با گردن او برخورد کرد.

 به دنبال اعتراف های پسر جوان و بازسازی صحنه جرم پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم او رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای پدرام حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 772068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟