زورگیران خیابان اندرزگو دستگیر شدند / آنها در شمال شهر با موتور سرقت می کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات این پرونده گفت: «درپی اعلام یک زورگیری توسط راننده و سرنشینان دو خودروی سواری در محدوده بلوار «اندرزگو» ماموران گشت انتظامی کلانتری تجریش بلافاصله به نشانی اعلامی اعزام شدند. با حضور به‌موقع ماموران در محل، چهار متهم که با در دست داشتن سلاح سرد در حال زورگیری از راننده یک خودروی سواری بودند، مشاهده شدند. بلافاصله طرح مهار سارقان انجام شد و مشخصات ظاهری آنها به دست آمد.»

بازداشت زورگیران خشن شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران  ادامه داد: «متهمان به محض مشاهده ماموران سوار بر خودرویشان شده و از محل گریختند. مالباخته که از قسمت‌های مختلف بدن مصدوم شده بود به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت. بنابر حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری وارد عمل شدند. آنها با رصدهای گسترده اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند. پس از هماهنگی‌های قضائی اعضای این باند چهار نفره در سه عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.»

سرهنگ قدم‌زاده با اشاره به اینکه متهمان در پی‌جویی‌های انتظامی به جرم زورگیری در تهران اعتراف کردند، افزود: «تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی ادامه دارد.»

روزنامه شهروند

کدخبر: 771660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟