بازداشت زورگیر پراید سوار در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سید قاسم موسوی فر" بیان داشت: 7 دی ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع سرقت به عنف در کلانتری 128 تهران نو تشکیل  شد و  با دستور  قضائی برای  کشف و پی جویی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

 وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت،  ساعت 15 پنجم دی ماه حین تردد با خودرو در اتوبان شهید "یاسینی"، روبه روی در غربی پارک سرخه حصار فردی با یک دستگاه خودرو پراید با انحراف و پیچیدن جلوی اتومبیلم ، راه را سد کرده  و با توجه به خلوت بودن محل، با تهدید چاقو تمامی لوازم همراه وی از قبیل: ساعت مچی، انگشتر طلا، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری وجه نقد به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال سرقت و از محل متواری شد.

سرقت به شیوه زورگیری

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران  تصریح کرد: به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع مطروحه و لزوم شناسایی سارق، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت زورگیری پایگاه قرار گرفت که در این راستا ضمن بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم و بررسی ابعاد مختلف قضیه، کارآگاهان به محل وقوع حادثه عزیمت کرده و موفق می شوند اولین مظنون به اسم «سلمان» را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی  ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم، سلمان در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن تعدادی  لوازم متعلق به شاکی کشف و توقیف شد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر افزود: پس از انتقال متهم به پایگاه ششم با توجه به دلایل و قرائن متقن متهم چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و ضمن اعتراف به جرم انتسابی اظهار کرد، به تنهایی و به خاطر اعتیاد و نیاز مالی سرقت را مرتکب شده ام.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: نتیجه تحقیقات به دادسرا منعکس و با دستور قضائی متهم روانه زندان شد.

کدخبر: 771583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟