کشف ۴۶۰ قبضه سلاح سرد در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ملایر + عکس

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این طرح افزود: در راستای پیشگیری از جرائم اجتماعی و به طور ویژه جرائم خشن که موجب سلب آرامش عمومی شده است، این طرح با حمایت دستگاه قضائی و حضور یگان های اجرائی در سطح شهر به اجرا درآمد.

به گزارش رکنا، این مقام مسئول با بیان اینکه در همین راستا از ۳۰ واحد صنفی بازرسی و دو واحد صنفی متخلف پلمب و برای سه واحد صنفی دیگر اخطار پلمب صادر شد، به کشف ۵۰۰ سی سی شربت متادون و ۵۰ عدد قرص ترامادول و دستگیری تعداد پنج معتاد متجاهر اشاره کرد.

ساکی ادامه داد: با تلاش مامورین دو فروشنده سلاح سرد دستگیر و دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت مزاحم توقیف و تعداد ۱۱ قبضه تبر، ۱۸پنجه بوکس و ۴۶۸ تیغه انواع چاقوی نامتعارف کشف و ضبط شد.

سلاح سرد

فرمانده ملایر با اشاره به تشکیل پرونده برای ۱۰ نفر متهم و تحویل آنها به دستگاه قضائی، تصریح کرد: برخورد پلیس ملایر با مخلان نظم و امنیت با شدت و جدیت ادامه دارد.

وی در ادامه از کشف ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در یک عملیات مشترک با سپاه ناحیه، یک محموله سوخت قاچاق در یک واحد پرورش ماهی در خارج از شهر را شناسایی کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این محل، ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یک تانکر ثابت ۱۵ هزار لیتری که ارزش آن توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی  ملایر ادامه داد: در راستای شناسائی افراد فرصت طلبی که مبادرت به احتکار اقلام غذائی و مورد نیاز جامعه می کنند، مامورین پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی دقیق موفق به شناسائی یک انبار احتکار گندم شده که با هماهنگی دستگاه قضائی  و با همکاری اداره جهاد کشاورزی از این مکان بازرسی به عمل  آمد.

این مقام مسئول افزود: پس از این بازرسی مقدار ۴۰ تن گندم احتکار شده و فاقد هر گونه مجوز قانونی  به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد که در ادامه با تشکیل پرونده ، یک متهم به مراجع قانونی تحویل شد.

وی با هشدار به افراد فرصت طلبی که بخواهند در این شرایط سخت معیشتی با احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی فشار را مضاعف کنند، تصریح کرد: با عزم دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی مامورین پلیس امنیت اقتصادی برخوردهای پلیس سرسختانه و بی امان ادامه دارد.

کدخبر: 770519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟