مهمترین نگرانی همسر شهید رنجبر از آینده بچه هایش / انگیزه قاتل چه بود؟ / گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 40.19M | مدت زمان ویدیو: 00:05:31

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، هفته قبل یکی از ماموران نیروی انتظامی استان فارس به دست یکی از اشرار منطقه با ضربات قمه به شهادت رسید و ۴۸ ساعت بعد از حادثه ، قاتل به دام افتاد.

خانواده شهید رنجبر در سوگ و ماتم از دست دادن او رخت سیاه بر تن دارند و مرگ ناگهانی و بی‌رحمانه این پلیس جوان قلب همه اهالی شهر را به درد آورده است.

پسرعموی شهید در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:" علی اکبر ۴۲ ساله بود و ۲۵ سالی می شد که در نیروی انتظامی خدمت می کرد.او به قدری مهربان بود که قلب همه کسانی که او را می شناختند به خاطر از دست رفتنش به درد آمده است.انسان وارسته ای بود که عاشق شهادت بود."

او در ادامه گفت:"هر دو سه روز یک بار، با علی اکبر تماس می گرفتم و احوالپرسی می کردیم.شب حادثه هم با تلفن همراهش تماس گرفتم اما جواب نداد.نگران شدم و به خانه شان زنگ زدم که متوجه شدم همسرش هم دلواپس بی خبری از اوست. ساعتی بعد خبر شهادتش را به ما دادند که برای ما بسیار غم انگیز بود."

درخواست خانواده شهید رنجبر

پسرعموی شهید در مورد درخواست خانواده ایشان گفت:" قاتل بی رحم با همت ماموران پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت به دام افتاد اما نمی دانیم علت درگیری این جنایتکار با شهید چه بوده است.و سوال همه اولیای دم همین است.علی اکبر دو فرزند به نام طاها ۱۴ ساله و کوثر ۸ ساله دارد و ولی دم دیگر او مادر داغدارش است که همه خواستار این هستند که بدانند چرا قاتل این چنین بی رحمانه علی اکبر را به قتل رسانده است.

حتی دخترک ۸ ساله شهید تنها حرفی که می زند این است که چرا پدرش کشته شد؟ اما قاتل هنوز لب به اعتراف باز نکرده و نگفته علت درگیری وحشیانه او با پلیس چه بوده است."

پسرعموی شهید در آخر گفت:"اولیای دم خواستار اشد مجازات برای قاتل هستند و می خواهند او در محل جنایت اعدام شود."

فرزندانم را فراموش نکنید

همسر شهید رنجبر در ادامه گفتگو با اعضای این خانواده با لحنی توام با غم و اندوه به خبرنگار رکنا گفت:"۲۰ سال با شهید زندگی مشترک داشتم و به واسطه شغل او در شهرهای مختلف ساکن بودیم.دو شب بود شوهرم به خاطر ماموریت های کاری به خانه نیامده بود که خبر شهادتش به ما رسید.حالا فرزندان من تا آخر عمر از نعمت پدر محروم شده اند و تنها خواسته من این است که خون همسر شهیدم پایمال نشود.دلم می خواهد حمایت مسئولین و دوستان از فرزندانم مختص همین چند روز نباشد.

 

کدخبر: 770315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟