خانم دزد تهرانی 2 مرد را برای اقدام شوم خود اجیر کرده بود / در تهران رخ داد

خانم دزد تهرانی و همدستانش دستگیر شد. خانم دزد تهرانی و همدستانش در تهران دستگیر شد. خانم دزد تهرانی باطری سرقت می کرد. خانم دزد تهرانی با 2 مرد دست به سرقت می زد.  از مخفیگاه خانم دزد تهرانی و همدستانش 5 عدد باطری سرقتی کشف شد.

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی"  در این خصوص اظهار داشت: در پی افزایش سرقت باطری خودروهای سواری  در محله "ونک" تیمی از ماموران عملیات کلانتری ونک بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و به دست آوردند که راننده و 2 سرنشین خودروی سواری با پرسه زنی های شبانه ، خودروها را شناسایی و  باطری آن ها را سرقت می کنند.

بازداشت خانم دزد تهرانی و همدستانش در ملارد

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه در شاخه دیگری از بررسی های پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان در شهرستان "ملارد" شناسایی شد افزود: در تحقیقات پلیسی به دست آمد متهمان از یک زن برای مخفی ماندن اعمال مجرمانه شان استفاده می کنند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران افزود:  پس از هماهنگی های قضائی هر 3 متهم  در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان 5 عدد باطری سرقتی کشف و به همراه متهمان به  کلانتری ونک  انتقال یافت.

این مقام پلیسی ادامه داد: سارقان  در کلانتری به 102 فقره سرقت باطری با همکاری یکدیگر  اعتراف کردند و تا کنون 20 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

 سرهنگ طرهانی با بیان اینکه شناسایی مالخران اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد،  در پایان خاطرنشان کرد: متهمان سابقه دار بوده و  کشف جزئیات پرونده  در این خصوص ادامه دارد.

کدخبر: 769378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟