شلیک گلوله به سر مرد ثروتمند تهرانی / راز جنایت خانوادگی فاش شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10:30 شامگاه دوشنبه رسیدگی به قتل مرد ثروتمند تهرانی در دستور کار مصطفی واحدی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

جسد مرد ۶۰ ساله تهرانی در نزدیکی خانه پسرش واقع در اتوبان ستاری تهران در حالی کشف شد که روی صندلی کنار راننده در خودرو پسرش به قتل رسیده بود.

پسر مقتول در اظهارات اولیه به بازپرس گفت:"مقداری شیرینی خریده بودیم و با پدرم قصد داشتیم به خانه خواهرم که در نزدیکی خانه من هست برویم. وسیله ای در خانه ام جا گذاشته بودم و از پدرم خواستم چند دقیقه در خودرو ۲۰۶ منتظر بماند تا برگردم.وقتی برگشتم با جسد غرق در خون پدرم مواجه شدم."

در حالی که آثار اولیه مشاهده شده حکایت از وارد آمدن ضربات چاقو داشت اما بعد پزشکی قانونی اعلام کرد که در سر مقتول گلوله ای کشف شده که از سمت راست سر وارد بدن مقتول شده است.به همین دلیل احتمال می رود عامله جنایت از شیشه باز روی در ماشین به سر مقتول شلیک کرده و آسیبی به بدنه خودرو نرسیده است.

مقتول صاحب شرکت تجهیزات آتش نشانی و ثروتمند است و ساکن خیابان پاسداران تهران است.

اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه

تحقیقات در این پرونده ادامه داشت و بررسی ها سبب شده بود تیم جنایی به پسر مقتول که شب حادثه همراهش بود مظنون شوند.

به همین جهت پسر مقتول تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام به قتل پدرش اقرار کرد و گفت:" چند سال قبل پدرم همسر دوم گرفت و در پاسداران تهران برای او خانه تهیه کرد.با اینکه خیلی به همسرش رسیدگی می‌کرد اما من در مضیقه مالی بودم و یک و نیم میلیارد بدهی بالا آوردم.شب حادثه قرار بود به خانه خواهرم برویم که بر سر مسائل مالی با پدرم در ماشین بحثم شد. از قبل اسلحه ای از یک دستفروش در حسن آباد خریده بودم اما قصد قتل پدرم را نداشتم و در جریان درگیری تنها برای ترساندن پدرم،اسلحه کشیدم و نمی دانم چه شد که گلوله ای به سر پدرم شلیک کردم.اما شدت گلوله در حدی نبود که او به قتل برسد برای همین سعی کردم صحنه سازی کنم و چند ضربه با چاقو وارد کردم."

بنا بر این گزارش، با اعتراف متهم به قتل، تحقیقات در این پرونده در شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 768605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟