پاره شدن طناب دار از گردن قاتل کرمانی / کابوس 13 ساله تمام شد

به گزارش رکنا، یدالله موحد  با تاکید بر این مطلب که هیچ لذتی بهتر از عفو، گذشت و سازش نیست، گفت: گذشت و عفو برای همه افراد به ویژه کسانی که فرصت انتقام دارند، اما گذشت می‌کنند، بسیار لذتبخش است.

به گفته موحد : با تلاش و همت مصلحین و مقامات قضایی شهرستان منوجان و با رفتار بزرگ منشانه و خیرخواهانه اولیای دم، قاتل ۳۸ ساله‌ای که ۱۳ سال از عمر خود را در زندان به سر برده و حکم قصاص وی صادر شده است، مورد بخشش قرار گرفت.

او ضمن تقدیر از افشارمنش رییس دادگستری، رضایی دادستان سابق و رهی از همکاران اداری دادگستری منوجان در راستای جلب رضایت اولیای دم این پرونده، گفت: گذشت اولیای دم در این پرونده با تبعیت از آموزه‌های دین مبین اسلام انجام شده و به زودی موجبات آزادی این شخص از زندان نیز فراهم می‌شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان، خطاب به اولیای دم این پرونده،گفت: دین مبین اسلام همواره تاکید دارد که مسلمان باید نسبت به همنوع و هم دین خود در حد توان گذشت و عفو داشته باشد و امروز که به این توصیه دین مبین اسلام عمل کردید و کار بهتر از قصاص را انجام داده و با اراده و تشخیص خود حیات مجددی به یک انسان داده اید، به یقین در پیشگاه خداوند ماجور خواهید بود.

موحد گفت: در سال جاری ۲۵ مورد قصاص نفس با همت اعضای شورا‌های حل اختلاف استان، مصلحین و حکمین قرآنی، مسوولان قضایی و سایر دست اندرکاران مربوطه به سازش ختم شده است.

 

 

کدخبر: 765997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟