ادعای جدید قاتل دختر فراری / همه دختران عاشق من بودند من قاتل نیستم! + عکس چهره باز
حجم ویدیو: 15.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

قاتل دختر فراری در تهران دستگیر شد. قاتل دختر فراری در حالی گرفتار قانون شد که تصورش را نمی کرد شب به خانه وحشت بازگردد. در خانه قاتل دختر فراری 2 دختر دیگر زندانی بودند . قاتل دختر فراری پس از بازداشت اعتراف کرد و هم زمان با او برادر و خواهرش نیز به دام افتادند. قاتل دختر فراری هیچگاه فکر نمی کرد در منجلابی که خودش ساخته بود دست و پا بزند.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سعید نام متهمی است که این روزها در اخبار حوادثی جنجال زیادی به پا کرده است. 15 آذر ماه امسال رسیدگی به پرونده اتهامی سعید با کشف جسدی در خانه اش واقع در ابوسعید تهران در دستور کار محمد وهابی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و این در حالی بود که در همان زن دو دختر حبس شده در خانه سعید پیدا شدند که یکی از آنها در کمد دیواری و دیگری در اتاق خواب خانه محبوس شده بود.

در حالی که سعید در تمام طول روند رسیدگی به پرونده و در جلسات بازجویی منکر قتل دختر جوان شد،اما خواهر جوان سعید که ساکن خانه او بود اعتراف کرده که سعید دختر جوان را به قتل رساند.

آخرین اعترافات قاتل دختر فراری

صبح امروز در آخرین بازجویی به عمل آمده از سعید او ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت:«نمی دانم چرا خواهرم من را به عنوان قاتل معرفی کرده است.خواهرم عاشق مردی بود که از مدتی قبل با هم در ارتباط بودند.اما من با ازدواج انها مخالف بودم.وقتی بازداشت شدیم خواهرم من را به عنوان قاتل معرفی کرد تا انتقام بر هم خوردن رابطه خود با معشوقه اش را از من بگیرد چون همیشه من را مقصر می دانست.»

سعید که تحت عنوان مامور قلابی دختران جوان فراری را به خانه اش می کشاند و به آنها وعده تامین سرپناه می داد اما اقدام به حبس غیرقانونی آنها می کرد؛ در این جلسه رسیدگی هم ادعاهای قبلی خود را در مورد قتل بیان کرد:«دخترها عاشق من بودند و با رضایت خود در خانه من می ماندند.آنها به خاطر حسادت زنانه با هم درگیری داشتند و همیشه به خاطر رابطه با من با همدیگر دعوایشان می شد.قتل یکی از آنها هم به دست 2 دختر دیگر رخ داد و من نقشی در قتل نداشتم.»

بازپرس با احتمال اینکه سعید دختران دیگری را هم حبس کرده و موورد آزار قرار داده باشد پیش از این دستور انتشار تصویر بدون پوشش او را صادر کرد. افرادی که از سعید شکایت دارند با در دست داشتن ادله کافی به پلیس مراجعه کنند و در نظر داشته باشند که اتهامی متوجه آنها نمی باشد.

کدخبر: 765834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟