ماجرای تیراندازی سمت صورت پلیس در ولنجک فاش شد + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 7.66M | مدت زمان ویدیو: 00:04:01

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: عملیات کلانتری ۱۶۳ ولنجک در حین گشت زنی جهت پیشگیری در سطح حوزه استحفاظی از وجود دو نفر سارق در منزلی مطلع میشوند که جهت بررسی بیشتر به آدرس اعلامی مراجعه و مشاهده میکنند فردی با یکدستگاه خودرو در حال زاغ زنی منزل بوده و درب منزل روبرویی آن باز میباشد.

وی افزود: عملیات کلانتری ۱۶۳ ولنجک ابتدا شماره پلاک خودرو را استعلام که مشخص می‌گردد پلاک متعلق به خودروی دیگری میباشد و جهت بررسی بیشتر به خودرو نزدیک که راننده خودرو که از خودرو پیاده و درحال تماشای منزل روبرویی بوده با روئیت مامورین با سلاح کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین کرده و به صورت پیاده متواری میشود.

ماجرای تیراندازی در ولنجک فاش شد

این مقام پلیسی افزود: مامورین در تعقیب و گریز و تیر اندازی هوایی متهم را در حالی که به سمت مامورین در حال تیراندازی بوده زمین گیر و دستگیر میکنند و در بازرسی بدنی یک قبضه سلاح کلت کمری و ۱۲ تیر جنگی کشف میکنند و در بررسی خودرو متهم مشخص می‌گردد مدتی پیش از محله نازی آباد سرقت شده است و از داخل خودرو تعدادی آلات و ادوات سرقت از جمله تعدادی پیچ گوشتی،دو عدد انبر قفلی، دو عدد دیلم و دستکش و انواع چسب و... کشف می‌گردد.

سرهنگ موقوفه ای  با بیان اینکه متهم به همراه همدستانش اقدام به سرقت منزل میکردند و در بررسی بعمل آمده متهم دارای ۵ مورد سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان میباشد و تا کنون ۳ نفر از شکات شناسایی  شده اند و همچنین تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم و دستگیری همدستان در دستور کار پلیس میباشد خاطرنشان کرد :  پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

لازم به ذکر است ، در این حادثه یکی از ماموران با شلیک گلوله دزدان به سرش زخمی شده است.

کدخبر: 765587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟