تصمیم بازپرس برای قتل زن اهوازی با شلیک پلیس + جزییات
حجم ویدیو: 6.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: براساس اظهارنظر بازپرس و بررسی‌های صحنه حادثه، 9 مهر امسال چندین سرقت به‌صورت زورگیری در اهواز رخ می‌دهد. یکی از آنها خانمی بود که به کلانتری مراجعه و اعلام کرد که سارقان طلاجات او را زورگیری کردند و سوار بر پژوپارس سفید از محل متواری شدند.

به گزارش رکنا، مورد دیگری هم مبنی بر زورگیری گزارش شد و به همین دلیل مأموران به‌دنبال دستگیری سارقان به پژوپارس سفیدرنگی برخورد کردند که ظاهرا مشابه خودروی سارقان بود.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان ادامه داد: مأموران این خودرو را از طریق یک خودروی نیروی انتظامی و دو خودروی شخصی تعقیب می‌کنند که عملیات تعقیب و گریز حدود ۸۰۰متر بیشتر نبوده است. ظاهراً راننده خودرو به ایست پلیس توجه نمی‌کند و بعد از شلیک ۲ تا ۳تیر هوایی همچنان ماشین متوقف نمی‌شود. متعاقب آن یک تیر مستقیم از شیشه عقب به ‌خودرو شلیک می‌شود که به یک خانم در این ماشین اصابت می‌کند و درجا کشته می‌شود.

آخرین خبر از شلیک اشتباهی پلیس به زنی در اهواز

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور افزود: وقتی ماشین متوقف می‌شود مأموران مشاهده می‌کنند که یک زن و شوهر با بچه‌ای ۲ساله در این خودرو بوده‌اند و راننده ادعا می‌کند که متوجه ایست پلیس نشده است. مأموران هم تصور می‌کنند که چون شیشه‌های خودرو دودی بوده و به فرمان ایست هم توجهی نکرده، همان ماشین حامل سارقان بوده است.

شلیک اشتباهی پلیس به ساناز محمدیان / آریو 3 ساله بی مادر شد + عکس

فیلم صحنه کشته شدن ساناز محمدیان با شلیک اشتباهی پلیس اهواز

حجت‌الاسلام پورخاقان گفت: در هر حال راننده می‌گوید که متوجه صدای تیرهای هوایی نشده و فکر هم نمی‌کرده کسی در تعقیبش باشد و زمانی متوجه می‌شود که تیر به همسرش خورده بود. 

وی افزود: در راستای انجام وظایف ذاتی و کشف جرم، بازپرس ما در صحنه حاضر و کارشناسی‌ها انجام شد.

در نهایت هم پرونده با صدور قرار جلب دادرسی به‌عنوان قتل شبه‌عمد با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و پرونده در حال رسیدگی در سازمان قضایی نیروهای مسلح اهواز است، ما هم منتظر صدور حکم بدوی هستیم.

کدخبر: 765280 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟