اولین فیلم گفتگو با خواستگار جنایتکار / اعتراف پس از 21 سال در فیروزکوه
حجم ویدیو: 17.29M | مدت زمان ویدیو: 00:02:21

سرهنگ حسن شاکری گفت: برابر گزارش واصله به ماموران آگاهی فردی پس از مصرف مواد مخدر در جمع دوستان اعلام کرده سال‌ها پیش دختری را از بالای کوه به پایین پرتاب کرده و به قتل رسانده است.

قاتل دختر روستایی در دام پلیس فیروزکوه

به گزارش رکنا، وی افزود: پس از کسب خبر بلافاصله ماموران به جستجوی پرونده‌های سال‌های قبل پرداختند و در سال ۷۹ با پرونده‌ای با عنوان سقوط دختر ۱۹ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان مواجه شدند.

فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تحقیقات از ریش سفیدان و اهالی روستا‌های شهرستان، ماموران پی بردند که در سال ۱۳۷۹ دختری ۱۹ ساله از بالای کوه به پایین پرتاب شده و خانواده مقتول به خیال اینکه فوت دخترشان بر اثر سانحه بوده جنازه مقتول را خاکسپاری نمودند.

سرهنگ شاکری افزود: با هماهنگی با مقام قضایی و انجام تحقیقات فنی - پلیسی بالاخره پس از ۵ روز متهم لب به سخن گشود و اعتراف کرد.

متهم در مصاحبه با ما گفت: من با مقتول همسایه بودم که در اردیبهشت سال ۱۳۷۹ در کوه مشغول چیدن سبزی و قارچ کوهی بودم و در مسیر برگشت با او روبرو شدم و پس از جر و بحث دچار غش شد و از کوه به پایین پرت شد و من هم، چون ترسیده بودم صحنه را ترک کردم.

وی افزود: بعد از ۲۴ ساعت اهالی روستا موفق به کشف جسد این دختر در پایین کوه شدند که دچار جراحت و شکستگی زیادی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

کدخبر: 765075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟