نوجوان ۱۲ ساله تویسرکانی حساب والدینش را خالی کرد

به گزارش رکنا، «سرهنگ رضا نوری»  گفت: در روزهای اخیر شاکیان سه فقره برداشت از حساب به صورت اینترنتی به نیروی انتظامی شهرستان مراجعه کردند و خواستار شناسایی و دستگیری این متهمان شدند.

وی اظهار کرد: پس از تحقیقات فنی و تخصصی متهمان هر سه پرونده از طریق پلیس فتا شناسایی و معرفی شدند که در نهایت پرونده های مربوطه به آنان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

بی آبرویی نوجوان 12 ساله در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در تشریح ماجرای یکی از این پرونده ها عنوان کرد: به تازگی زوجی به این مرجع انتظامی مراجعه و اعلام کردند که مدتی است فردی به صورت ناشناس از طریق اینترنت از حساب هایشان پول برداشت می کند و آنان نمی دانند چگونه او را شناسایی کنند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: با تشکیل پرونده و تحقیقات فنی انجام شده در نهایت مشخص شد، آن فرد ناشناس یکی از اعضای خانواده خودشان و در واقع فرزندشان است که ۱۲ سال سن بیشتر ندارد.

وی افزود: این نوجوان در مجموع در حدود ۱۰۰ میلیون ریال در دفعات و روزهای متعدد از حساب والدین خود برداشت داشته و با آن پول شارژ یا بازی های اینترنتی خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از شهروندان خواست؛ با مطالعه آخرین هشدارهای پلیسی به ویژه در حوزه فضای مجازی، سواد رسانه ای خود را ارتقاء ببخشند و نسبت به ارائه شماره حساب ها و رمزهای اینترنتی خود در این حوزه با دقت بیشتری عمل کنند.

کدخبر: 764292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟