تیرخلاص با صدا خفه کن به پدر و مادر / شرط جالب برای بخشش قاتل پدر و مادر

 قتل پدر و مادر در تهران رخ داد. عامل قتل پدر و مادر دستگیر شد و به قتل پدر و مادر اعتراف کرد. رسیدگی به پرونده  قتل پدر و مادر در دادگاه آغاز شد و در ادامه بیشتر از  قتل پدر و مادر در تهران بخوانید.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 26 آذرماه سال 92 به دنبال کشته شدن  زن و مرد میانسالی در  خانه شان در خیابان بهار آغاز شد.شواهد نشان می داد عزت 55 و فریبا 50 ساله در حالی که خواب بودند در خانه شان با اسلحه مجهز به صدا خفه کن کشته شده اند و عامل جنایت با بریدن شیر گاز قصد داشت سایر اعضای خانواده را نیز به کام مرگ ببرد که ناکام ماند.

دختر خانواده که با استشمام بوی گاز از خواب بیدار شده بود پلیس را با خبر کرد و تحقیقات آغاز شد.

در بررسی های پلیسی روشن شد پسر خانواده به نام مسعود دست به جنایت خانوادگی زده و آخرین گلوله در اسلحه گیر کرده است. پسر 22 سا له که هرگز انگیزه خود از این قتل را فاش نکرد خیلی زود بازداشت شد  و به شلیک خونین با اسلحه مجهز به  صدا خفه‌کن  اعتراف کرد.

متهم جوان پای میز محاکمه ایستاد و  ادعای عجیبی را مطرح کرد.

 وی گفت:  من از بچگی در خواب حرف می زدم. مدتی بود خوابگرد شده بودم. آن شب هم  در خواب پدر و مادرم را کشتم و اصلا متوجه کارهایم نبودم.

وی ادامه داد: من هیچ اختلاف یا مشکلی با پدر و مادرم نداشتم. دلیلی هم برای این جنایت ندارم. من خیلی وقت است که خوابگردی می‌کنم و شب‌ها در خواب راه می‌روم. خیلی وقت‌ها کارهای عجیبی در خواب انجام می‌دهم که وقتی بیدار می‌شوم متوجه آن می‌شوم. آن شب  هم وقتی از خواب بیدار شدم فهمیدم  به سراغ  صندوقچه پدرم رفته ام و اسلحه‌ای را که مجهز به صدا خفه کن بود برداشته و با آن  به سر پدر و مادرم شلیک کرده ام.من  وقتی از خواب  بیدار شدم جسد آنها را مقابل خودم دیدم و وحشت کردم.چیزی هم درباره بریدن شلنگ گاز به خاطر ندارم. من خصومتی با خواهر و برادرم نداشتم که بخواهم آنها را بکشم.

در حالی که خوابگردی متهم تایید شده  و مشخص بود وی مواد مخدر مصرف می کند خواهر و برادرش که اولیای دم هستند با طرح دو شرط اعلام کردند حاضر به گذشت هستند.

برادر متهم که گوینده است گفت: ما در خواب بودیم و خواهرم با استشمام بوی شدید گاز از خواب بیدار شد. او من و مسعود را از خواب بیدار کرد و ما با صحنه وحشتناکی روبه رو شدیم. ما متوجه شدیم پدر و مادرمان در خواب کشته شده اند. اما هنوز نمی دانیم برادرمان چطور در خواب دست به چنین کاری زده است.

وی ادامه داد: ما حاضر به قصاص برادرمان نیستیم و اگر او بتواند در مدتی که در زندان است مواد وخدر را ترک کند و درسش را بخواند  از اعدام گذشت می کنیم و  و رضایت می‌دهیم.

در حالی که  بیش از 8سال از جنایت مرموز خانوادگی گذشته بود مسعود از جنبه عمومی جرم در  شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

وی وقتی پشت تریبون دفاع ایستاد  گفت: من حالا 8 سال و یک ماه است که در زندانم و میدانم اشتباه جبران‌ناپذیری را مرتکب شده‌ام. مصرف زیاد مواد باعث شد این اتفاق تلخ دهد و من شرمنده هستم.

 وی ادامه داد "من در زندان مواد را کنار گذاشتم،درس خواندم ، کارشناسی گرفتم و معرق کار حرفه‌ای شده‌ام .من سعی کرده‌ام تا در جامعه فرد قابل قبولی باشم.اگر حکم به آزادی ام صادر شود سعی می کنم زندگی سالمی داشته باشم و گذشته ام را جبران کنم .من از این ماجرا شرمنده هستم.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت :اولیای دم با 2 شرط ترک مواد و ادامه تحصیل ،متهم را بخشیده اند .حالا او  مواد را کنار گذاشته و درسش را ادامه داده است .از این رو تقاضا دارم حکم به آزادی‌اش صادر شود.

 وقتی متهم برای آخرین دفاع در جایگاه ایستاد گفت :من هیچ دفاعی ندارم و پشیمان هستم .من آن موقع حال طبیعی نداشتم .چند سال بود مواد محرک مصرف می‌کردم و تحت تاثیر این مواد دست به این کار زم. من آن موقع  اراده ای از خودم نداشتم حالا تقاضا دارم با آزادی اما موافقت کنید.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 764113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟