شلیک به سر مرد ثروتمند تهرانی در ستاری / ماجرای جعبه شیرینی چه بود؟

قتل مرد ثروتمند در تهران رخ داد. قتل مرد ثروتمند در خودروی پسرش اتفاق افتاد. مقتول پرونده قتل مرد ثروتمند صاحب شرکت تجهیزات آتش نشانی است.در سر مقتول قتل مرد ثروتمند گلوله ای کشف شده است. رسیدگی به پرونده قتل مرد ثروتمند برای کشف رد عامل جنایت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10:30 شامگاه دوشنبه رسیدگی به قتل مرد ثروتمند تهرانی در دستور کار مصطفی واحدی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

جسد مرد ۶۰ ساله تهرانی در نزدیکی خانه پسرش واقع در اتوبان ستاری تهران در حالی کشف شد که روی صندلی کنار راننده در خودرو پسرش به قتل رسیده بود.

پسر مقتول در اظهارات اولیه به بازپرس گفت:"مقداری شیرینی خریده بودیم و با پدرم قصد داشتیم به خانه خواهرم که در نزدیکی خانه من هست برویم. وسیله ای در خانه ام جا گذاشته بودم و از پدرم خواستم چند دقیقه در خودرو ۲۰۶ منتظر بماند تا برگردم.وقتی برگشتم با جسد غرق در خون پدرم مواجه شدم."

در حالی که آثار اولیه مشاهده شده حکایت از وارد آمدن ضربات چاقو داشت اما بعد پزشکی قانونی اعلام کرد که در سر مقتول گلوله ای کشف شده که از سمت راست سر وارد بدن مقتول شده است.به همین دلیل احتمال می رود عامله جنایت از شیشه باز روی در ماشین به سر مقتول شلیک کرده و آسیبی به بدنه خودرو نرسیده است.

مقتول صاحب شرکت تجهیزات آتش نشانی و ثروتمند است و ساکن خیابان پاسداران تهران است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که او با عده ای اختلافات مالی جزئی داشته و رسیدگی به پرونده برای کشف رد عامل جنایت ادامه دارد.

کدخبر: 763723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟