بازداشت جوان تهرانی در دومین قتل / معمای 5 سال ناپدید شدن داماد در دل برادرزن جنایتکار

قتل در خراسان رخ داد. عامل قتل در خراسان بعد از 5 سال تبرئه دست به جنایت زد. رسیدگی قضایی به پرونده قتل در خراسان آغاز شد. عامل قتل در خراسان دستگیر شد. در ادامه بیشتر از قتل در خراسان بخوانید.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 5 سال قبل به دنبال ناپدید شدن مرد جوانی به نام جاوید آغاز شد. پدر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت :پسرم دیروز از خانه مان در ورامین بیرون رفت و با برادرزنش محسن ملاقات کند. اما دیگر به خانه بازنگشت .من نگران پسرم هستم . چون او با محسن اختلاف حساب مالی داشت .من میترسم بلایی سرش آمده باشد.

با این شکایت  تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن پسر جوان آغاز شد  اما پلیس اثری از وی  به دست نیاورد.

با تکمیل تحقیقات، محسن که تنها مظنون پرونده بود  ردیابی و بازداشت اما ادعا کرد  از سرنوشت دامادشان هیچ اطلاعی ندارد .

وی در بازجویی‌های بعدی  اظهارات جدیدی را مطرح کرد و گفت: جاوید دامادمان بود و با هم دوست و رابطه خوبی داشتیم،  قبول دارم آن روز با جاوید در ورامین  قرار ملاقات داشتم. من و او به خاطر مشکلات مالی با هم  درگیر شدیم اما او پس از درگیری گفت قصد دارد به پاکستان برود. او از من خداحافظی کرد و رفت و  چند روز بعد هم با یکی از دوستانش تماس گرفت و گفت به پاکستان رفته است. او رفت و من دیگر هیچ خبری از او ندارم.

 درحالی که ردی از جاوید  یا جسد وی به دست نیامده و مدرکی علیه محسن وجود نداشت  برایش منع تعقیق صادر و او آزاد شد.

5 سال از این ماجرا گذشته بود که خبر رسید محسن به اتهام قتل در خراسان بازداشت شده است .

وی به درگیری با دوستش به نام پیمان و  قتل وی  در خراسان اعتراف کرد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت :مدتی بود برای کار به خراسان رفته بودم که با دوستم پیمان درگیر شدم .من به تازگی با او آشنا شده بودم. وقتی با هم بحث کردیم او فحاشی کرد و من که عصبانی شده بودم با ضربه های چاقو او را کشتم و همان شب بازداشت شدم.

 با اعتراف های محسن ، با توجه به اینکه  او قبلا به اتهام  قتل در تهران بازداشت شده  و برایش قرار منع تعقیب صادر شده بود ،پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا  تحقیق درباره هر دو پرونده  از سر گرفته شود .

قضات  شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از بررسی  هر دو پرونده، از دادسرا خواستند تا تحقیقات درباره پرونده ناپدید شدن جاوید از سر گرفته و مشخص شود به چه دلایلی برای محسن  قرار منع تعقیب صادر شده است .

با تکمیل تحقیقات قرار است محسن به زودی در دادگاه کیفری تهران محاکمه شود. این در حالی است که اولیای  دم پیمان که ساکن خراسان هستند درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند.پدر جاوید نیز  اصرار دارد پسرش به دست محسن کشته و جسدش سر به نیست شده است.وی نیز برای محسن درخواست قصاص را مطرح کرده است.

کدخبر: 763720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟