من و مهسا در خانه بودیم که شوهرش سر رسید / جسد مرد جوان در حاشیه تهران دفن شده بود

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده با گزارش زنی به پلیس مبنی بر ناپدید شدن همسرش آغاز شد.

پس از اظهارات زن جوان مأموران ردیابی‌های خود را آغاز کرده و دریافتند زن جوان از چند ماه قبل با مردی غریبه در ارتباط بوده است.

از این‌رو شهرام احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت. وی در همان بازجویی‌های اولیه به قتل شوهر این زن اعتراف کرد و گفت: من و مهسا از بستگان دور هم هستیم. چند سال بعد از اینکه او ازدواج کرد یک‌بار تصادفی همدیگر را دیدیم و متوجه شدم که ارتباط خوبی با همسرش ندارد و بعد از آن باهم صمیمی‌تر شدیم.

روز حادثه با مهسا بیرون بودیم که او حالش بد شد به همین خاطر او را به خانه‌اش رساندم اما ناگهان شوهرش رسید و باهم درگیر شدیم و من هم او را کشتم. بعد هم با مهسا و یکی از دوستانم به نام سهراب، جسد رضا را به حاشیه تهران بردیم و همانجا دفن کردیم.

با اعتراف‌های متهم مهسا نیز بازداشت شد و او هم به همدستی در قتل همسرش اعتراف کرد.

با تکمیل تحقیقات برای مرد جنایتکار به اتهام قتل و برای مهسا به اتهام معاونت در قتل و سهراب نیز به اتهام معاونت در دفن جسد کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه مادر مقتول به عنوان ولی دم خواستار قصاص متهمان شد.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و اتهامش را پذیرفت اما در ادامه زن جوان گفت: من و همسرم از همان ابتدای زندگی با هم اختلاف داشتیم اما من راضی به مرگ او نبودم. از آن شب هم چیزی به یاد ندارم.

با توجه به اینکه متهم ردیف سوم با قید وثیقه آزاد بود و در جلسه حضور نداشت ادامه رسیدگی برای شنیدن حرف‌های او و دفاعیات وکلای آنها به جلسه بعد موکول شد.

کدخبر: 762709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟