زن قاتل: دوست هوسباز شوهرم می خواست من را اذیت و آزار کند او را آتش زدم + عکس

این زن امروز از جنبه عمومی جرم محاکمه و حکم آزادی اش صادر شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از پانزدهم اسفندماه 86 به دنبال پیدا شدن جنازه سوخته یک مرد در اتوبان تهران -قم در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد در محل دیگری کشته وسپس جنازه اش به آتش کشیده شده است. تحقیق در این باره آغاز شده بود که مشخص شد جنازه متعلق به مرد 50 ساله ای به نام ناصر است که قرار بود آخرین بار به خانه دوستش برود.

با افشای این ماجرا دوست قربانی به نام مهدی و همسرش هدی بازداشت شدند اما خود را بی گناه خواندند و ادعا کردند قرار بود ناصر برای بردن 50 قطعه قاب عکس به خانه شان برود اما به آنجا نرفته و جنازه اش در جاده قم پیدا شده است.

وقتی پلیس مدرکی علیه این زوج به دست نیاورد آنها آزاد شدند. تلاش پلیس نیز برای افشای راز این جنایت بی نتیجه ماند تا اینکه با گذشت 5سال از این ماجرا اولیای دم درخواست کردند تا دیه قربانی از بیت المال پرداخت شود. پرونده در شعبه 1144دادگاه عمومی رسیدگی و حکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر شده بود که مهدی به اداره آگاهی چالوس رفت و پرده از راز این جنایت برداشت. وی گفت که هدی به تنهایی ناصر را کشته است.

هدی تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: ناصر دوست شوهرم بود. من و شوهرم در خانه قاب عکس درست می کردیم و ناصر قاب ها را در مغازه اش می فروخت. یازدهم اسفند 86 وقتی همسرم در خانه نبود ناصر برای بردن قاب ها به خانه مان آمد. اما او قصد تجاوز به من داشت که طنابی را دور گردنش انداختم و با چاقو دو ضربه به او زدم. من با کمک شوهرم و یکی از دوستانش به نام حسن جنازه را به جاده قم بردیم و من به تنهایی آن را آتش زدم.سه ماه بعد حسن در خانه اش خودش را حلق آویز کرد و من و شوهرم حرفی به پلیس نزدیم تا اینکه بعد از پنج سال وقتی که از شوهرم جدا شده و زندگی تازه ای را آغاز کرده بودم او به اداره پلیس رفت و مرا لو داد.

به دنبال اعتراف های این زن وی پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص و 99ضربه شلاق محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که وی توانست با پرداخت دیه 150 میلیون تومانی رضایت اولیای دم را جلب کند. بدین ترتیب وی از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی امین مقدم زهرا و با حضور دوقاضی مستشار تشکیل شد هدی به دفاع پرداخت و گفت: من با کمک خیرین توانستم دیه را بپردازم و رضایت اولیای دم را جلب کنم. حالا از هیات قضایی تقاضا دام تا در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

کدخبر: 75966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟