قتل شرور جنوب تهران با 17 ضربه تبر / کری خوانی اینستاگرامی به خون کشید

قتل در جنوب تهران رخ داد. در این جنایت یک نفر به قتل رسید. عامل قتل در جنوب تهران دستگیر شد. این قتل بخاطر کری خوانی در اینستاگرام رخ داد. رسیدگی به پرونده قتل در دادگاه آغاز شد. در ادامه بیشتر از قتل در جنوب تهران بخوانید.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی میان چند اوباش در جنوب تهران آغاز شد .در آن درگیری که با عربده کشی ادامه داشت مهرداد ۳۷ ساله  که سابقه کیفری داشت با تبر به سمت یکی از اوباش رفت و مهدی را هدف ضربات تبر قرار داد و پسر جوان غرق خون روی زمین افتاد.

 شاهدان بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند اما تیم پزشکی پس از معاینه مهدی اعلام کردند وی به خاطر بریدگی چند شریانه اصلی و حیاتی در دم جان سپرده است .جسد مهدی با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مهرداد به عنوان عامل جنایت بازداشت شد.

 مهرداد که چند سابقه کیفری در پرونده اش داشت به درگیری با مهدی  به خاطر کری خوانی در اینستاگرام اعتراف کرد .

در این میان همسرمهدی چند استوری را به پلیس ارائه داد که نشان می داد همسرش از سوی مهرداد در فضای مجازی چند بار تهدید به قتل شده بود.

مهرداد تحت بازجویی قرار گرفت وگفت : مدتی بود مهدی با دوست صمیمی ام  به نام فرشاد درگیر شده و آنها قبلا چند بار با هم دعوا کرده بودند. تا اینکه من به طرفداری از دوست صمیمی ام در فضای اینستاگرام چند استوری گذاشتم. من می خواستم مهدی را ادب کنم به همین خاطر  در استوری های اینستاگرام کری خوانی کردم و مهدی را مخاطب قرار دادم  و به او گفتم :تو زندان رفته ای و ادعای گنده لاتی داری. اما جرات نداری با من روبه رو شوی.

این متهم درتشریح جزییات درگیری ادامه داد: چند روزاز  این استوری ها گذشته بود که دوست هایم با من تماس گرفتند و گفتند مهدی قصد دارد برای درگیری سراغم بیاید .من در محل بودم که یکباره با مهدی روبه‌رو شدم.او دستهایش را با زره پوشانده و همراه خودش چند شمشیر و قمه داشت.او به سمتم حمله کرد و  من برای دفاع از خودم تبری  را که پسر عمویم در دست داشت از او گرفتم و ۱۷ ضربه به مهدی زدم. اما باور کنید قصد کشتن او  را نداشتم من برای دفاع از خودم ناچار به تبرکشی شدم .

متهم گفت : من و مهدی هر دو سابقه کیفری داشتیم اما خصومتی با هم نداشتیم  و قبلا هرگز با هم درگیر نشده بودیم. من به هواخواهی از دوست صمیمی ام  با مهدی  درگیر شده بودم  و  فقط می‌خواستم در فضای مجازی و با استوری ها ی اینستاگرم کری خوانی کنم  و اصلا قصد درگیری با او را نداشتم .وقتی دوستانم با من تماس گرفتند و گفتند مهدی قصد دارد  با شمشیر و قمه سراغم بیاید ناچار به دفاع شدم .

با اعترافهای متهم سابقه‌دار و بازسازی صحنه جرم برای وی کیفرخواست صادر شد تا وی  در دادگاه از خود دفاع کند. این در حالی است که پدر قربانی که به اتهامی  در زندان است از طرف خودش و نوه  خردسالش درخواست قصاص را مطرح کرده است.

کدخبر: 759606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟