احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ و در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۵ ساله در یکی از محلات شهرستان چابهار دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی عاملان این جنایت که ۲ جوان ۲۴ و ۲۷ ساله و از دوستان مقتول بودند شناسایی و مشخص شد قاتلان به دلیل اختلافات قبلی، در یکی از محلات ایرانشهر با شلیک سلاح کلاش مقتول را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم در یکی از استان‌های شمالی کشور گریخته اند.

دستگیری عاملان قتل مسلحانه جوان ایرانشهری، پس از ۵ سال فرار در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: تلاش پلیس برای دستگیری این قاتلان فراری ادامه داشت تا اینکه در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی استان از حضور مجدد متهم در سطح استان و تردد آن‌ها در شهر زاهدان مطلع و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات تخصصی خود، از محل اختفاء قاتلان در یکی از محلات شهرستان زاهدان مطلع و در عملیاتی ضربتی هر ۲ آن‌ها را پس از ۵ سال فرار دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: عاملان این جنایت پس از اعتراف به جنایت ارتکابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهد داد، از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب حمل سلاح سرد و گرم مطلع و اختلافات خود با دیگران را تنها از طریق مراجع قانونی حل و فصل و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

کدخبر: 758983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟