دزدان و قاتلان در استخر بالای شهر زیرآبی می رفتند + عکس

دی ماه سال گذشته پرونده ای از کلانتری 166 لواسانات، به دستور سرپرست دادسرای عمومی لواسان با موضوع "سرقت اماکن" به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی پرونده پس از حضور در پلیس آگاهی، گفت: جهت شنا کردن به استخر رفته بودم، هنگام ورود کارت عابربانک خود را با رمز مربوطه جهت هزینه استفاده از استخر به متصدی وقت تحویل دادم. پس از خروج از استخر و از طریق پیامک بانکی متوجه برداشت بیش از دو میلیون و 700 هزار تومان از حساب خود شدم و در این خصوص به کارگر استخر بنام نیما مظنون هستم.

با آغاز رسیدگی به پرونده، تحقیقات از "نیما" در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. وی در تحقیقات اولیه منکر هرگونه انجام سرقت شد اما در ادامه تحقیقات گفت: متصدی استخر بنام "محسن" کلید هوشمند کمدهای استخر را در اختیارم گذاشت و از من خواست تا کارت عابربانک شاکی پرونده را بدزدم و به او بدهم. من نیز پس از سرقت عابربانک، آنرا در اختیار "محسن" قرار دادم و به دنبال آن ایشان نیز کارت را به یکی از دوستانش به نام میثم تحویل داد تا اقدام به خرید طلا کند.

با توجه به اعترافات به دست آمده از "نیما"، "محسن" دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده اظهارات کارگر استخر (نیما) را تأیید کرد. در ادامه و با بررسی تراکنش مالی کارت عابربانک مالباخته، کارآگاهان موفق به شناسایی یک مغازه طلافروشی در منطقه مینی سیتی شدند که برابر تصاویر به دست آمده از مغازه طلافروشی، میثم با مراجعه به آن اقدام به خرید طلا از مغازه طلافروشی کرده بود.

با شناسایی "میثم" به عنوان دیگر عضو این گروه از سارقان، وی نیز به همدستی با دو متهم دیگر در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب عابربانک شاکی پرونده اعتراف کرد .

در ادامه رسیدگی به پرونده، متهمان به تشکیل گروهی از سارقان منزل در منطقه لواسان نیز اعتراف کردند و عنوان داشتند که همراه تعداد دیگری از مجرمان سابقه دار به نام های "حسین" و "مجید" اقدام به تشکیل گروه سارقان منازل در منطقه لواسان کرده اند و در ادامه سه نفر بنام های "رضا" ، "مهرداد" و "مهدی" را به عنوان خریداران اموال مسروقه معرفی کردند که تمامی این گروه از دزدان و خریداران اموال مسروقه دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

در ادامه تحقیقات پلیسی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی این گروه از سارقان ، "نیما" در خلال تحقیقات اعلام داشت: " در سال 1394 همراه یکی از اعضای گروه به نام "مجید" مقادیری اموال مسروقه شامل طلا و جواهرات را جهت فروش به یکی از خریداران اموال مسروقه به نام "محسن" تحویل دادیم اما او به ما خیانت کرد ! و پس از فروش اموال مسروقه ، پول آنرا به ما تحویل نداد. به همین علت با وی در محل تپه سرک لواسان قرار ملاقات گذاشتیم. در محل ملاقات ( تپه سرک لواسان ) درگیری شدیدی میان ما رخ داد که حین درگیری مجید با وارد آوردن ضربه چوب به سر محسن، وی را نقش بر زمین کرد. هر دو نفر محل را ترک و پس از دقایقی مجددا به محل مراجعه کردیم و متوجه شدیم که محسن فوت کرده است.

با توجه به اعترافات به دست آمده از دو عامل جنایت، کارآگاهان پایگاه یکم با بررسی سوابق موجود در خصوص کشف جسد موفق به شناسایی هویت جسد مجهول الهویه شدند که طبق اطلاعات پرونده روز سوم تیر ماه سال گذشته در بیابان های منطقه لواسان کشف و به پزشکی قانونی منتقل شده بود.

با بررسی اطلاعات ثبت شده در پرونده جسد مجهول الهویه و تصاویر گرفته شده از جسد، کارآگاهان با تأیید هویت جسد توسط متهمان، موفق به شناسایی هویت جسد (محسن) شدند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: طبق دستور مقام محترم قضایی دادسرای لواسان، اقدامات قانونی در خصوص بازسازی صحنه جنایت توسط کارشناسان بررسی صحنه جرم انجام و هر دو متهم نسبت به بازسازی صحنه در محل ارتکاب جنایت اقدام کردند.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، در پایان این خبر گفت: برای اعضای گروه سارقان قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر شد و متهمان جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه یکم قرار داده شدند. دو عضو دیگر این گروه نیز با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص پرونده قتل عمـد در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده دارند.

اخبار زیر را از دست ندهید:

میرزاجانپور  هفت بخیه خورد + عکس فیلم یک صحنه زیبا از بازی

شناسایی دو مورد مشکوک به تب کنگو در نوشهر/ آغاز سم‌پاشی دامداری ها

خودکشی نفر اول شورای شهر در زرند/این مرد تازه داماد بود + عکس

تب کنگو به زرند هم رسید!

ابو عزرائیل یک داعشی را در برابر دوربین به آتش کشید + فیلم و عکس

راز کثیف بچه یک زن و مرد چه بود؟!

پایان وحشیانه 11 ماه ارتباط عاشقانه زن جوان با یک تاجر + عکس

درخواست شیطانی یک زن از شوهر سابق اش+عکس

فروش نوزاد پسر در تهران / شهاب را 50 هزارتومان معامله کردند!

جشن عروسی ۳۰ دختر با شوهرانشان در لباس سربازی + فیلم و عکس

اعتراف بی شرمانه زن شوهردار!

نقشه زشت فرهاد و سهیل برای زن بیوه

شوهرم زن خیابانی را در برابر چشمان من و بچه ها به خانه می آورد و ...

عجیب اما واقعی داستان هولناک آدمخواران هندوستان+تصاویر وحشتناک

فیلم لحظه غرق شدن هولناک دانش آموز کرمانشاهی در برابر چشمان معلم و همکلاسی هایش

بلایی وحشتناکی که در پشت بام برج بر سر مجید 11 ساله با زبان روزه آمد

جوان تجریشی دختر خدمتکار را به خلوتگاه برد و ...

راز شوم 4 جوان درباغ شاهنامه فردوسی

اقدام جندش آور 2 زن مست با مرد 29 ساله در خانه مجردی

قتل جوان 33 ساله به خاطر روزه خواری + عکس

 

کدخبر: 75488 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟