اختلاف مالی رنگ خون گرفت / قاتل سراوانی اعتراف کرد

 در پی پیدایش جسد مردی جوان در نخلستان‌های اطراف شهر جالق شهرستان سراوان در مهرماه امسال ، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در بررسی بعمل آمده مشاهده شد، مقتول مردی ۲۵ ساله با سلاح گرم به قتل رسیده و عامل و یا عاملان آن از محل متواری شده اند.

قتل مرد ۲۵ ساله در پی اختلاف مالی و دستگیری قاتل

به گزارش رکنا، سرهنگ داریوش سرگلزایی؛ فرمانده انتظامی شهرستان سراوان درباره جزئیات این خبر گفت: در تحقیقات به عمل آمده از هویت فرد به قتل رسیده مشخص شده مقتول یکی از سارقان مسلح که تحت تعقیب قضایی بوده می‌باشد.

وی گفت: در ادامه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان جنایی پلپس آگاهی شهرستان سراوان قرار گرفت که با انجام تحقیقات میدانی بعمل آمده ماموران عامل این اقدام را که به دلیل ارتکاب سایر جرایم دیگر در زندان بسر می‌برد شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم را از زندان تحویل پلیس آگاهی می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در تحقیقات فنی و پلیسی با توجه به قرائن موجود متهم به انجام قتل به انگیزه اختلافات مالی با سلاح جنگی اعتراف کرد و در ادامه سلاح جنگی بکار رفته در قتل که در اختیار فرد دیگری بود نیز کشف و هر ۲ متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کدخبر: 752899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟