قتل فجیع 2 زن در گلستان / زن مطلقه تنها سرنخ بود !

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف راز قتل ۲ خانم بر اثر اختلافات خانوادگی و دستگیری قاتل به همراه هم دستش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا میردار جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی ۲ خانم با هویت معلوم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آزادشهر قرار گرفت.

او ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی از محل زندگی افراد مفقودی که یک ساختمان مسکونی بود، دلایل و مدارکی دال بر احتمال وقوع جنایت به دست آمد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: با تحقیقات گسترده پلیسی و کار تخصصی انجام شده، سرنخ‌هایی از وجود اختلافات خانوادگی و همسر سابق یکی از افراد مفقودی در این پرونده به دست آمد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش ماموران فرد مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدکه پس از روبروشدن با دلایل و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به بیان حقایق لب به اعتراف گشود و به قتل 2 خانم در منزل مسکونی خود و انتقال اجساد به خارج از محدوده شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ میردار با اشاره به دستگیری هم دست قاتل در یک عملیات پلیسی گفت: با حضور دادستان و ماموران پلیس آگاهی، اجساد هر ۲ خانم در کنار رودخانه نزدیک منطقه آق امام کشف و  برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 751788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟