عملیات ویژه پلیس با قاچاچیان کالا و ارز / هزاران نفر دستگیر شدند

سردار محمد رضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای برنامه های عملیاتی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، به منظور شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق سازمان یافته و ناامن کردن مبادی ورودی و خروجی، محل های دپو و توزیع کالاهای قاچاق و تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق، سیزدهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت " کالاهای گمرکی ممنوعه" با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده های انتظامی و‌مرزبانی در هفته گذشته اجرا شد.

به گزارش رکنا،  در این راستادکارآگاهان این پلیس با دانش و اشرافیت پلیسی محل دپو و مسیر های حمل کالاهای ممنوعه را شناسایی و در عملیات های منسجم و کاملا از پیش برنامه ریزی شده انواع کالاهای قاچاق به همراه ۶۶۷ هزار لیتر سوخت و مشتقات نفتی قاچاق را کشف کردند.

وی افزود با عنایت به اینکه کارشناسان ارزش کالاها و سوخت مکشوفه را بیش از دو هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند. در این خصوص نیز ۶۵۶ دستگاه خودرو حامل کالاهای ممنوعه و قاچاق توقیف و روانه پارکینگ شد.

همچنین در این طرح یک هزار و ۸۰۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و کالاهای مکشوفه نیز تحویل سازمان تعزیرات حکومتی گردید.

کدخبر: 750743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟