سارق مسلح بین المللی در خاش زمینگیر شد/ بازداشت توسط نیروهای ناتو

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شرور و سارق مسلح تحت تعیب مراجع قضایی خاش با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بمپور به دام افتاد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از تردد و اختفاء یکی از اشرار و  سارقان مسلح تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان خاش در سطح شهرستان بمپور مطلع شدند و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی مأموران و در نتیجه سرنخ‌های به دست آمده مخفیگاه این شرور در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

وی تصریح کرد : این فرد شرور علاوه بر اینکه به دلیل چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو و منزل و آدم‌ربایی تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان خاش بود در کشور افغانستان نیز به دلیل قاچاق مواد مخدر سابقه دستگیری توسط نیروهای ناتو و 3 سال زندانی در آن کشور را دارد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی شهرستان خاش، از شهروندان خواست تا به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت سارقان و افراد شرور و مسلح را در اسرع وقت از طریق تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 749972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟