دستگیری تبهکار تحت تعقیب در نجف آباد

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب و فراری به شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با رصد اطلاعاتی و اشراف اطلاعاتی وی را شناسایی که بدلیل حساسیت موضوع نماینده دادستان و هم چنین دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیز در منطقه نجف آباد حاضر و از نزدیک ضمن نظارت دستورات لازم را صادر که ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را که به اتهام مزاحمت، ایجاد رعب وحشت با سلاح سرد تحت تعقیب بود دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت ادامه سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد اظهار داشت: این اقدام باعث خوشحالی و رضایت مندی اهالی و ساکنان منطقه شد و از حضور نماینده دادستان و اقدام ضربتی پلیس تقدیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس و همچنین حمایت‌های دستگاه قضایی و هم چنین تاکید نماینده دادستانی خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون به شدت برخورد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

کدخبر: 749542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟