انتقام از برادرشوهر با اجیرکردن مردان غریبه / عروس تهرانی سردسته بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" در توضیح این خبر گفت: چهارم مهرماه امسال مرد جوانی به اداره آگاهی تهران بزرگ مراجعه  و از دو مرد جوان به اتهام سرقت و آدم ربایی شکایت کرد.

وی عنوان کرد: شاکی در خصوص آدم ربایی توضیح داد: ساعت ۸ شب اول مهر امسال همسر برادرم با من تماس گرفت و خواست برای او کاری را انجام دهم. بدنبال تماس او، راهی خانه شان شدم که همسر برادرم به نام سودابه از من خواست او را به سمت کوهسار ببرم. راهی کوهسار شدیم، پس از چند لحظه دو نفر ناشناس به من حمله و مرا مورد ضرب وجرح قرار داده و با زور سوار خودروام کردند. چند ساعتی در سطح شهر مرا چرخانده و پس از سرقت گوشی های تلفن همراهم، مدارک شناسایی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مرا رها کردند.

تسویه حساب شخصی با اجیر کردن 2 شرور

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران  ادامه داد: با شکایت مرد جوان، کاراگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران  وارد عمل شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان آغاز شد.

سرهنگ نثاری عنوان کرد: بلافاصله اکیپ عملیاتی اداره یازدهم تشکیل و به آدرس محل وقوع اعزام که پس از بازبینی دوربین مداربسته اماکن عمومی و دوربین های کنترل ترافیکی سطح شهر مشخص گردید متهمین با استفاده از ماسک وعینک صورت خود را پوشانده اند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه بررسی ها مشخص شد سودابه قبل از اینکه راهی کوهسار شوند با افرادی در تماس بوده است. با این احتمال که زن جوان در آدم ربایی نقش داشته به دستور مرجع قضائی  بازداشت شد.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: وی در ابتدا کتمان حقیقت کرد و پس از یک روز بازداشت و انجام تحقیقات گستره در نهایت لب به اعتراف گشود و 2 همدست خود را معرفی کرد.

این مقام پلیسی اظهار کرد: زن جوان مدعی شد با شاکی اختلاف خانوادگی داشته و به همین دلیل با اجیر کردن دو نفر نقشه سرقت و آدم ربایی را اجرا کرده است.

معاون جنایی پلیس پایتخت در پایان گفت: بدنیال اظهارات زن جوان ، 2 همدستش بازداشت و به جرم خود اعتراف و با دستور قضائی هر سه متهم روانه زندان شدند.

کدخبر: 749326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟