مرگ مشکوک 4 جنازه سوخته زن و مرد در خانه ویلایی مهرشهر

 ماجرای آتش سوزی خانه‌ویلایی در مهرشهر استان البرز با کشف سرنخ‌هایی و مشخص‌شدن عمدی‌بودن آن رنگ‌وبوی جنایی گرفت.

ساعت ۱۹و۱۵دقیقه یکشنبه ۱۶آبان امسال پسر نوجوانی از یک خانه‌ویلایی در مهرشهر البرز بیرون آمد و برای نجات اعضای خانواده‌اش درخواست کمک کرد.

اهالی با شنیدن صدای کمک‌خواهی پسر نوجوان به خیابان آمده و متوجه شعله‌های آتش شدند که از ساختمان زبانه می‌کشید. آنها قصد داشتند افراد گرفتار در آتش را نجات دهند اما شعله‌های آتش و قفل‌بودن در خانه آنها را ناکام گذاشت.

مرگ 4 زن و مرد در مهرشهر

به گزارش رکنا، دقایقی بعد آتش‌نشانان خود را به محل رسانده و عملیات مهار آتش را آغاز کردند. پس از خاموش شدن آتش و ورود به خانه، آتش‌نشانان با جسد چهار نفر روبه‌رو شدند که بر اثر شدت سوختگی جان باخته بودند.

جسد زوج جوان و مرد سالخورده در یکی از اتاق‌ها دچار سوختگی شدید شده بود اما پیکر زن سالخورده در نزدیکی در ورودی قرار داشت و به‌نظر می‌رسد او بر اثر دودگرفتگی جان باخته باشد.

با گزارش این آتش‌سوزی به بازپرس جنایی کرج وی همراه تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی کرج در محل آتش‌سوزی حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، زوج سالخورده و پسر و عروسش در این آتش‌سوزی جان باخته‌اند. آنها از چند سال قبل در این خانه مستاجر بودند.

بوی بنزین داخل خانه حکایت از آتش‌سوزی با بنزین داشت. از سوی دیگر قفل‌بودن در ورودی ساختمان باعث شک پلیس به ماجرا شد. کارآگاهان برای رازگشایی از این ماجرا به تحقیق از پسر نوجوان که در زمان حادثه در خانه بود، پرداختند که او اظهار کرد: روز حادثه دایی‌ام با همسرش اختلاف پیدا کرد و با هم درگیری لفظی پیدا کردند.

دایی‌ام عصبانی بود و از خانه بیرون رفت و چند دقیقه بعد برگشت و ناگهان خانه شعله‌ور شد و من توانستم با شکستن شیشه خود را به بیرون پرت کنم و از اهالی کمک بخواهم.

با توجه به شواهد صحنه و صحبت‌های پسر نوجوان این احتمال قوت گرفت که مرد جوان پس از درگیری با همسرش با بنزین اقدام به آتش‌زدن خانه کرده و مرگ خود و سه عضو خانواده‌اش را رقم زده است.

با طرح این احتمال، بازپرس جنایی کرج دستور تحقیقات تکمیلی درباره پرونده را صادر کرد. همچنین قرار شد گزارش کارشناسان آتش نشانی درباره علت آتش‌سوزی دریافت شود.

منبع: جام جم

کدخبر: 748434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟