انهدام باند قاچاق انسان در جنوب تهران / 26 مرد گروگان گرفته شده بودند

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، عصر امروز یکشنبه 14 آذر ماه، ماموران پلیس تهران در  خزانه در جریان آدم ربایی 26 مرد اهل کشور افغانستان در یک خانه از سوی 4 گروگانگیر قرار گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

با این اطلاعات، تیم‌های ضربتی و عملیاتی پلیس با هماهنگی مقام قضایی راهی این محل شدند و خانه مورد نظر را محاصره کردند. از آنجا که جان گروگان ها در خطر بود، مأموران پلیس تصمیم گرفتند با 4 گروگانگیر وارد مذاکره شوند و آنها را مجبور کنند خودشان را تسلیم پلیس کنند.

مذاکره پلیس برای تسلیم شدن گروگانگیر ان نتیجه ای نداشت و با توجه به خطری که 26 مرد را تهدید می‌کرد، مأموران پلیس عملیات نجات را آغاز کردند و در یک عملیات غافلگیرانه و قبل از اینکه گروگانگیران دست به اقدام دیگری بزنند زمینگیر شدند.

تحقیقات میدانی پلیس مشخص کرد 26 مرد توسط 4 قاچاقچی انسان در ازای دریافت پول از افغانستان به جنوب تهران  و در محله خزانه منتقل شدند.

همچنین ماموران پلیس در بازرسی از خانه متهمان مقدار زیادی پول نقد، شوکر و 2 خودرو که متهمان را از افغانستان به تهران آورده بودند کشف کردند.

بررسی ها نشان از آن دارد که 26 گروگان قصد ورود غیرقانونی از افغانستان به ایران را داشتند که توسط 4 قاچاقی انسان به تهران منتقل و گروگان گرفته شده اند و قاچاقچیان برای رهایی گروگان ها با خانواده های آنها تماس گرفته تا مبالغ اعلامی را به حسابشان واریز کنند که پلیس خیلی زود پرده از راز این گروگانگیری برداشته و متهمان را دستگیر کردند.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده 4 گروگانگیر برای برسی های بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 747932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟