معامله خونین قتل مرد کرمانشاهی را رقم زد/ ضربات چاقو کاری بود

نوچهر فتاحی در تشریح جزئیات این پرونده، اظهارکرد: حدود پنج سال پیش اختلاف حساب بر سر یک معامله بین دو فرد زمینه درگیری بین آنها را رقم می زند که در این نزاع یکی از طرفین با ضربات چاقو به شدت مجروح می شود و در نهایت جان خود را از دست می دهد.

رهایی قاتل از چوبه‌دار در کرمانشاه

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه فرد ضارب در همان لحظات اولیه پس از درگیری توسط پلیس آگاهی دستگیر می شود، عنوان کرد: پس از انجام بازجویی های اولیه پروندهی تشکیل و به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارجاع و حکم قصاص برای قاتل صادر می شود.  

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان افزود: رای صادره پس از طی مراحل قانونی در شعبه 19 دیوان عالی کشور هم تائید و منجر به صدور اجرای حکم و استیذان می شود.

وی تصریح کرد: سرانجام این پرونده سال 1397 به درخواست خانواده قاتل به ستاد صبر استان شعبه 45 ارجاع داده می شود که اقدامات برای ایجاد سازش در پرونده در این ستاد در دستور کار قرار می گیرد.

فتاحی خاطرنشان کرد: با کمک متنفذین محلی، ریش سفیدان و تلاش شبانه روزی اعضای ستاد صبر استان، جلسات متعددی تشکیل و باحضور در منزل خانواده مقتول برای سازش در پرونده تلاش شد.

وی افزود: خوشبختانه در نهایت با استعانت از پروردگار این پرونده منجر به سازش و اخذ رضایت بی قید و شرط شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه در پایان ضمن قدردانی از خانواده مقتول، از سایر اعضای ستاد صبر و بزرگانی که دراین پرونده ورود کردند، نیز تشکر کرد.

کدخبر: 747794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟