جزئیات قتل عام خانوادگی در یزد/ قاتل بی‌ رحم بازداشت شد

قتل عام خانوادگی در یزد رخ داد. در این قتل عام خانوادگی مجرم پسر خانواده بود. قاتل قتل عام خانوادگی به همراه همدستش دستگیر و به قتل اعتراف کرد. دلیل قتل عام خانوادگی اختلافات خانوادگی بود. متهم قتل عام خانوادگی گفت: ابتدا مادر و برادرم را کشتم و جسدشان را آتش زدم و بعد هم پدرم را کشتم.

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: چهارشنبه شب خبر مرگ یک زن و فرزند وی در شهر مجومرد اشکذر به پلیس اعلام شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: با دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله اش که به قتل رسیده بودند، روبرو شدند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسیده و سوزانده شده بود توسط پلیس کشف شد.

بهدانی فرد تصریح کرد: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد و ضمن هماهنگی با دادستان اشکذر، با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده از صحنه جرم و با دقت عمل و هوشیاری پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده مورد ظن پلیس واقع شد.

وی اظهار داشت: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند، در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند.

فرمانده انتظامی یزد گفت: متهمان که ۱۹ و ۲۱ ساله و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی هستند، در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام فجیع را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.

اعترافات متهم قتل عام خانوادگی در یزد

قاتل در تحقیقات اولیه اعتراف کرد به خاطر اینکه خانواده درکم نمی کردند تصمیم به قتل آنها گرفتم. ابتدا مادر و برادرم را کشتم و جسدشان را آتش زدم و بعد هم پدرم را کشتم و جسدش را با همکاری دوستم به بیرون خانه بردم و در بیابان های اطراف شهر رها کردم.

من می خواستم صحنه سازی کنم که موفق به این کار نشدم و خیلی زود نقشه ام لو رفت و پلیس من را دستگیر کرد.

کدخبر: 746959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟