فیلم / جسد سوخته متعلق به کیست ؟ / جوان تهرانی با طلاهایش گم شد! + عکس
حجم ویدیو: 19.20M | مدت زمان ویدیو: 00:02:36

جسد سوخته یک مرد در یک خودرو پژو کشف شد.قبل از کشف جسد سوخته، 3 خواهر جوان اعلام مفقود شدن برادر خود را کرده بودند.با توجه به شباهت شرایط خودرو احتمال می رود جسد سوخته متعلق به برادر همین 3 خواهر باشد.رسیدگی به پرونده کشف جسد سوخته در جریان قضایی قرار دارد.هویت جسد سوخته هنوز مشخص نشده است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 20 شهریور امسال رسیدگی به پرونده ناپدید شدن ناگهانی جوانی به نام رضا کرمی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

خواهر رضا کرمی در خصوص ماجرای ناپدید شدن  برادرش به رکنا گفت: «برادرم در کار خرید و فروش طلا و نقره بود. ما 3 خواهر هستیم که چند سال قبل پدر و مادرمان را از دست دادیم و تنها برادرمان سرپرست ما بود .ما ساکن تهران هستیم اما برادرم رضا خیلی وقت ها مجبور می شد به خاطر کارش به شهرهای دیگر سفر کند.آخرین سفرش هم به سمت کوهدشت لرستان بود اما یکدفعه موبایلش خاموش شد و جواب تماس های ما را نداد.»

کشف جسد سوخته یک مرد در لرستان

با گذشت 2 روز از ناپدید شدن رضا کرمی؛ جسد سوخته ای که احتمال می رود متعلق به یک مرد باشد در حوالی منطقه چشمه حر لرستان حوالی کشماهور، در یک خودرو کشف شد.

جسد روی صندلی عقب یک خودروی پژو قرار داده شده بود و ماشین وراننده در آتش سوخته بودند، طوری که از بقایای جسد تنها اسکلت و استخوان ها بر جای باقی مانده بود و همچنین ماشین کاملا سوخته است در حدی که رنگ آن و حتی شماره پلاک به طور کامل قابل شناسایی نیست.

با توجه به شباهت مشخصات خودرو و محل تردد احتمالی رضا کرمی در حالی که ماموران پلیس احتمال می دادند که این جسد متعلق به رضا کرمی باشد،بقایای جسد را برای احراز هویت به پزشکی قانونی منتقل کردند.

خواهر رضا کرمی می گوید:«تقاضا داریم احراز هویت جسد کشف شده زودتر انجام شود.برخی دوربین های مسیر تهران به کوهدشت تصویر برادرم را در این مسیر ثبت کرده اند اما جسد قابل شناسایی نیست و ماشین هم کاملا سوخته است.جنایت فجیعی رخ داده و ما از ماموران نیروی انتظامی لرستان که پیگیر این پرونده هستند تشکر می کنیم.اما تقاضا داریم برای روشن شدن سریع تر ماجرا از بالاترین تجهیزات کمک گرفته شود.تقاضا داریم احراز هویت هر چه سریعتر انجام شود.چند روز از کشف جسد می گذرد اما هنوز پرینت تماس های برادرم خارج نشده و نقطه زنی در محل حادثه صورت نگرفته است.»

نتیجه آزمایش دی ان ای چه شد؟

نزدیک سه ماه از ناپدید شدن رضا کرمی می گذرد اما هنوز نتیجه آزمایش دی ان ای مشخص نشده است:«هنوز نتیجه آزمایش دی ان ای مشخص نشده و حتی مشخص نیست که جسد کشف شده متعلق به زن است یا مرد. در پرونده چند مظنون شناسایی شدند اما تحقیقات کاملی در مورد آنها صورت نگرفته است.تقاضای ما این است که پرونده به دادسرای منتقل شود تا راحت تر بتوانیم روند رسیدگی را پیگیری کنیم.»

اهالی روستای اطراف از راز جسد سوخته در لرستان چه گفتند؟

در اولین تحقیقات پلیسی ،اهالی روستا اظهار داشتند که چند روز قبل از کشف خودرو و جسد سوخته، شاهد حرکت دو خودرو در پی هم بودند.اهالی گفتند یکی از خودروها پراید بود که با سرعت خودرو پژو را دنبال می کرد اما ساعتی بعد خودرو پراید با سرعت زیاد از آن منطقه دور شد اما خودرو پژو بازنگشت.

خواهر رضا در توضیح گفت:«محل کشف جسد خارج از محدوده روستایی است و جایی است که گهگاهی مردم برای چیدن گیاهان دارویی به آنجا می روند.در این منطقه اختلافات منجر به جنایت غالبا بر سر اختلافات قبیله ای است اما برادرم با هیچ کسی خصومت و درگیری نداشت و حتی مردم منطقه را نمی شناخت.»

تحقیقات برای رازگشایی از پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 746131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟