فیلم سرقت های نگهبان پیر از برج شبنم ستارخان / هیچ کس به او شک نداشت + عکس
حجم ویدیو: 33.85M | مدت زمان ویدیو: 00:04:37

سرقت از برج شبنم در ستارخان  رخ داد. در سرقت از برج شبنم یک نفر دستگیر شد. سرقت از برج شبنم چند مالباخته دارد. فیلم سرقت از برج شبنم را در بالا مشاهده کنید. در ادامه بیشتر از سرق از برج شبنم بخوانید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، روز گذشته سه‌شنبه 8 آذرماه، کسبه برج تجاری شبنم در ستارخان متوجه سرقت های میلیاردی از چند واحد شدند و ماموران کلانتری 118 ستارخان را در جریان این حادثه قرار دادند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

با اعلام این خبر نخستین تیم پلیس ظرف چند دقیقه در محل وقوع جرم حاضر شد. مأموران کلانتری وارد پاساژی شدند که از یک صرافی و چند فروشگاه سرقت شده بود.

تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان پس از دریافت این اطلاعات دوربین های مداربسته را بازبینی کردند و متوجه شدند سارق با استفاده از کلید به واحد های تجاری ورود کرده و دست به سرقت های میلیاردی دلار و سکه از صرافی زده است. این درحالی بود که سرقت هار از اکثر واحد ها اینگونه سرقت شده بود.

تحقیقات ماموران کلانتری ادامه داشت تا اینکه در برسی های دقیق تر دوربین های مداربسته مشخص شد سرقت های میلیاردی توسط نگهبان پاساژ با در دست داشتن کلید های واحد ها انجام شده است.

بدین ترتیب مأموران کلانتری ستارخان  با در دست داشتن حکم قضایی به مخفیگاه سارق 70 ساله ورود و دریک عملیات وی را دستگیر کردند. همچنین در بازسی از  مخفیگاه سارق توسط ماموران پلیس تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

بهمن ساکی رئیس کلانتری 118 ستارخان در تشریح این خبر به خبرنگار رکنا گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد سارق چند باری از این برج سرقت کره بود که اینبار با شکایت کسبه برج دستگیر شد.

ساکی ادامه داد: سارق پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های پلیسی پس از مشاهده دوربین های مداربسته به چند فقره سرقت از واحد های تجاری برج شبنم به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کرد.

گفتگو با سارق برج شبنم ستارخان

سارقی که بازداشت شده است با سواستفاده از اعتماد کسبه اهالی برج تجاری شبنم در ستارخان دست به سرقت های میلیاردی از واحد ها زد.

چند سال داری ؟

70 سال و برای اولین بار دستگیر شدم.

چرا دزدی کردی ؟

اعتیاد دارم.

چی مواد مصرف می کنی  ؟

به مدت سال 20 سال تریاک می کشم.

شیوه و شگرد ؟

من نگهبان برج شبنم بودم. به همین دلیل  به کلید واحد ها دسترسی داشتم. هنگامی  که برج تعطیل می شد از واحد های تجاری با استفاده ای همین کلید ها وارد می شدم و سرقت می کردم.

پشیمانی ؟

بله خیلی، اشتباه کردم.

کدخبر: 746044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟