پزشک متخصص زرندیه شیاد بود !

ماموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه در یک عملیات ماموران پلیس آگاهی در سطح این شهرستان یک پزشک متخصص قلابی را دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ روح الدین یوسفوند فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک داخلی و انجام طبابت غیر قانونی بیماران، از سوی فردی در منزلش در این شهرستان باخبر شده و بلافاصله اقدامات لازم عملیاتی را در این زمینه آغاز کردند.

دستگیری پزشک متخصص قلابی در زرندیه

سرهنگ یوسفوند افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس، منزل این فرد که با طبابت غیر قانونی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از ماموران پلیس آگاهی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زرندیه، برای بازرسی مکان مورد نظر به محل مورد نظر اعزام شدند.

او اضافه کرد: در زمان حضور تیم اعزامی در منزل فرد مذکور، مشاهده شد که وی با پوشش لباس پزشکی و به صورت غیرقانونی و به عنوان پزشک متخصص داخلی در حال طبابت بیماران خود بود.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: از این محل، مدارک جعلی طبابت و دیگر وسایل پزشکی کشف و این پزشک قلابی هم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست، تا همواره برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 745521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟