قطع عضو جوان میاندوآبی با شمشیر

به گزارش رکنا، جهانگیر مسعودی در این باره افزود: سه نفر اراذل و اوباش که شب هنگام در خیابان امام خمینی (ره) این شهر با قمه و قداره با یکدیگر درگیر شده بودند و تعجب آور است  که محدوده سنی این افراد ۲۰ تا ۲۷ سال بوده و که در نزاع بین چند نفر با سن پایین، از شمشیر استفاده شده است.

او افزود: بلافاصله هویت این سه فرد شناسایی و در اسرع وقت توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرسی روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت:  در درگیری و قدرت‌نمایی این افراد بین همدیگر با سلاح سرد (شمشیر)، یک نفر آنان نقص عضو شده بود.

مسعودی، با قدردانی از فرمانده انتظامی شهرستان و رییس پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی به جهت تلاش شبانه روزی برای برقراری امنیت و اجرای دستورات قضایی، گفت: این مسایل خط قرمز دادستانی است و در صورت اطلاع از درگیری اراذل و اوباش در اسرع وقت دستگیری این افراد در دستور کار قرار می‌گیرد،.

او تاکید کرد: این افراد به علت اینکه نوظهور هستند حتی در درگیری ساده از چاقو و شمشیر استفاده می کنند. انگیزه  انها صرفا قدرت‌نمایی و عرض اندام است.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: این افراد پس از بازداشت در ملاقات هایی که در زندان با آنان داشتیم به شدت از اقدام خود پشیمان بودند،

مسعودی در پایان با هشدار به افراد شرور و اراذل و اوباش گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می شود که این موارد از خط قرمزهای دادستانی‌ بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

کدخبر: 745291 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟