بازداشت مرد نقابدار هرمزگان / زنان از سایه اش وحشت داشتند

سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت بعنف طلا و جواهرات در سطح شهر بندرعباس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 دستبند پلیس هرمزگان بر دستان سارقان طلا

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که سارقان با پوشاندن چهره و زدن نقاب به صورت و به ضرب چاقو و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت طلا و جواهرات در کوتاه‌ترین زمان کرده و متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: در همین رابطه مأموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه دو نفر از سارقان شدند و پس از کسب اجازه از مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تخصصی مأموران انتظامی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به سرقت به عنف طلا و جواهرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری همدستان این پرونده و سایر متهمان احتمالی همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کدخبر: 745201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟