فرار مرگبار زوج سارق از دست راننده تیوولی /  زورگیر خشن در دم جان داد

مرگ سارق در صحنه سرقت رخ داد.در جریان مرگ سارق زن و شوهر جوان قصد سرقت گوشی یک راننده را داشتند که تصادف کرده و منجر به مرگ سارق شد.بعد از مرگ سارق همسر او هم دچار شکستگی شد.رسیدگی به پرونده مرگ سارق ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11 شب 5 آذر امسال، گزارش تصادف رانندگی منجر به فوت روی میز ماموران کلانتری گاندی قرار گرفت.

در این تصادف مرد موتورسوار در برخورد با خودروی تیوولی جان خود را از دست داده بود.زن جوانی که ترک راکب نشسته بود نیز از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

مرگ زورگیر جوان در صحنه سرقت

در تحقیقات اولیه، راننده خودرو تیوولی گفت: «در حال حرکت با سرعت کم در خیابان بودم که راکب این موتور جلوی من پیچید و من را تهدید به قتل کرد.بعد با زور گوشی موبایل و ساعت گرانقمیت مرا گرفت که من به او التماس می کردم گوشی را پس بدهد چون اطلاعات کاری من در آن بود. اما او بی توجه به التماس من،با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد.من هم او را تعقیب کردم تا بتوانم گوشی را پس بگیرم اما چون سرعت خیلی بالایی داشت در یک لحظه توقف کرد و چون سرعت من نیز بالا بود کنترل خودرو را از دست داده و با او تصادف کردم.

در ادامه تحقیقات زنی که ترک موتور نشسته بود گفت:«با همسرم در حال حرکت در خیابان بودیم که چشممان به راننده تیوولی افتاد و تصمیم گرفتیم او را خفت کنیم.بعد از اینکه شوهرم گوشی را از او گرفت،او با سرعت خیلی زیاد ما را تعقیب کرد و بعد که به ما رسید به عمد موتور را زیر گرفت.»

با اظهارات این زن جوان،رسیدگی به پرونده در شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس واحدی قرار گرفت و تحقیقات در خصوص چگونگی این پرونده معمایی در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 

کدخبر: 744787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟