بازداشت عاملان تیراندازی در یاسوج + مجازات سنگین

به گزارش رکنا، سید علی ملک حسینی به مخلان در نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تأکید کرد: ایجاد درگیری و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه با بررسی اولیه در این اقدام اختلاف سابق یکی از بستگان 2 متهم مسلح موتورسوار احراز شده و لذا انگیزه انتقام جویی شخصی مطرح بوده، اظهار داشت:دادستانی با چنین اقداماتی شدیدترین برخورد قانونی را خواهد داشت، لذا در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور کار ویژه حوزه دادستانی قرار گرفت و دستورات قضایی جهت سرعت در شناسایی و بازداشت متهمین با ورود به منزل و مخفیگاه صادر شد و با تلاش و جدیت مامورین انتظامی پلیس اطلاعات استان کمتر از شش ساعت دستگیر و بازپرس با تفهیم اتهام هر دو متهم را با شدیدترین قرار تامین کیفری به زندان اعزام کرد.

دادستان مرکز استان افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون سه مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

وی گفت؛ در اجرای این طرح ها مقادیر زیادی سلاح گرم و سرد و مهمات سلاح گرم و مشروبات الکلی کشف گردیده و گروهی از اراذل و اوباش دستگیر شده اند.

سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در پایان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم فهیم و متدین استان با این مجموعه قضایی و پلیس، جهت برخورد با عاملین نزاع و حاملین سلاح گرم و سرد در جامعه، اذعان داشت : با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی با جدیت و قاطعیت، با اینگونه هنجارشکنان به شدت و با جدیت برخورد می نماید. چنین متهمانی تا پایان مهلت قانونی در بازداشت خواهند ماند.

وی تاکید کرد؛ شهروندان ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد کهگیلویه و بویراحمد  با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را جهت بررسی از طریق پیام رسان های مطرح بصورت محرمانه ارسال نمایند.

کدخبر: 743604 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟