پایان فرار 8 ماه آدمکش ایرانشهری / تیرباران جوان 19 ساله جلوی خانه

 با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر عامل قتل جوان ۱۹ ساله ایرانشهری پس از ۸ ماه فرار دستگیر شد.

سردار   احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: بیست و یکم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه جوانی ۱۹ ساله در یکی از محلات ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر با حضور در صحنه جرم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بازداشت قاتل فراری پس از 8 ماه

به گزارش رکنا، وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مقتول جلوی منزلش با شلیک سلاح کمری به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه و سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفاء او در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر بدست آمد.

سردار طاهری عنوان کرد: در نهایت متهم ۲۳ در عملیاتی ضربتی پس از ۸ ماه فرار دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کمری که به وسیله آن مرتکب این جنایت شده بود کشف شد.

وی بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات مالی با مقتول اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 743300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟